منتظری با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی در گلستان نگران کننده است، از مردم خواست از حضور در اجتماعات بپرهیزند.

​آمار نگران کننده کرونا در گلستان/ درخواست نماینده مردم گرگان و آق قلا از وزیر بهداشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ملت ایران در گام های گذشته در مواجهه با بیماری کرونا شاهد موفقیت های فراوانی بودند و با همراهی، همدلی و رعایت پروتکل های بهداشتی توانستند پیک های گذشته را پشت سر بگذارند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولان باید آستین همت را بالا بزنند و مردم نیز ضریب مراقبت های خود را بیشتر کنند تا بتوانیم از پیک فعلی کرونا عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه عبور از پیک کرونای دلتا نیازمند همراهی دولت و مردم است، تصریح کرد: تا زمانی که این همراهی شکل نگیرد مدت زمان این بیماری بیشتر می شود که این مسئله به نفع ما نیست.

 

منتظری از زحمات کادر درمان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: کادر درمان تمام تلاش خود را برای مقابله با کرونا و تأمین رفاه و آسایش بیماران کرونایی به کار گرفتند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما نیز در سطح ملی پیگیری های خوبی داشتیم و طی مکاتبه ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمبودهای موجود در حوزه تجهیزات را مطرح کردیم، همچنین در این مکاتبه خواستار تسریع در تزریق واکسن افراد بالای 50 سال شدیم.

 

وی با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی در گلستان نگران کننده است، تصریح کرد: این بیماری با کسی تعارف و شوخی ندارد و متأسفانه شاهد سرایت این بیماری به کودکان، نوجوانان و جوانان هستیم لذا همه ما باید از خود و دیگران در برابر این ویروس منحوس مراقبت کنیم.

 

منتظری از مردم خواست از حضور در اجتماعات بپرهیزند و تأکید کرد: امیدوارم هر چه زودتر زمینه ریشه کنی این ویروس در جای جای جهان فراهم شود و شاهد صحت و سلامت بیشتر مردم در دوران پساکرونا باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار