از هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب تا استمرار روند تند و افزایشی شیوع کرونا از جمله اخبار مهم دوشنبه چهارم مردادماه در گلستان بود.

از هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب تا استمرار روند تند و افزایشی شیوع کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، با نفوذ سامانه پرفشار و تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی به استان گلستان، احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی تابستانه در برخی مناطق استان وجود دارد.

*** مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از امضای قرارداد با ۶ والیبالیست مطرح بومی و سه بازیکن غیربومی برای همراهی این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر کشور خبر داد و گفت که قرارداد رسمی این بازیکنان در هیات والیبال این شهرستان ثبت شد.

*** دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان گفت که فرآیند بارگیری کالا از خط عریض ریلی اینچه‌برون گنبدکاووس با صادرات سیمان به ترکمنستان از امروز دوشنبه آغاز شد.

*** سرپرست اداره ورزش و جوانان مینودشت گفت که با موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال استادیوم ورزشی شهید اقبالی این شهرستان تخصیص یافت.

***منتظری با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی در گلستان نگران کننده است، از مردم خواست از حضور در اجتماعات بپرهیزند.

*** رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات درمانی گلستان با اشاره به روند تند و افزایشی شیوع کرونا در این استان گفت که تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان به هزار و ۲۷۹ نفر رسیده که حال ۵۸ بیمار وخیم است.

*** مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مراسم عید غدیر در گلستان منسجم تر و با همگرایی بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار می شود.

*** رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از انهدام باند سارقان منزل در استان خبرداد و گفت: دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر نیز ادامه دارد.

*** رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکوم به حبس در گلستان به جای رفتن به زندان، ۱۰۰ اصله نهال می کارد.

***دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بازار و گرانی روزانه اقلام مختلف نشان می‌دهد مسئولان متولی در حل مشکلات و جلوگیری از این شرایط ناتوان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار