رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ترکمن گفت؛ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مایه افتخار و سرافرازی نظام و انقلاب هستند و تکریم از آنان مایه مباهات مردم و مسئولان است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ کامبیز لطیف عقیلی به اتفاق هیات همراه به مناسبت دهه امامت و ولایت با جانباز معزز عبدالرحمان علاقی دیدار کرد.
رئیس بنیاد شهرستان ترکمن در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان است، لذا باید به‌گونه‌ای عمل شود که نسل جوان با سیره و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.
عقیلی افزود: امیدواریم لیاقت خدمت صادقانه به جامعه ایثارگری را داشته و در این مسیر پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشم.
وی ادامه داد: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان وارسته ای به خود می‌بالد و ملت شریف ایران ایثارگران را الگوها و اسطوره‌هایی می‌دانند که همواره بزرگی آن‌ها در تاریخ این مرزوبوم زنده و جاری خواهد بود.
جانباز گرامی عبدالرحمان علاقی در تاریخ 28 شهریور 1336 دیده به جهان گشود و در تاریخ 1 مرداد 1366 در منطقه عملیاتی مریوان به درجه جانبازی نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار