فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف بسیج و علمای شیعه و سنی و نمایندگان مجلس گلستان در دومین سالگرد سردار دلها در فضای مجازی از هشتگ های Hero و نماد وحدت حمایت کردند.

تلاش فضای مجازی بسیج گلستان برای بزرگداشت سردار دلها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی بهانه ای شده که فضای مجازی در تلاطم هشتگ های با مضمون سردار سلیمانی قرار بگیرد.

حتی حذف ۱۳ میلیون پست ایستاگرامی با محتوای ذیل هشتگ Hero هم باعث نشد که این موج در فضای اینستاگرامی خاموش شود.

فضای مجازی بسیج استان گلستان نیز با برگزاری جلسات متعدد با اقشار مختلف و فضای مجازی درصدد است که دین خود را نسبت به این سردار بزرگ اسلام ادا کند.

در این راستا نشست های هم فکری با مجموعه اقشار مختلف بسیج استان گلستان برگزار شد و علاوه بر آن در پیگیری های متعدد تلاش شد که بخش های فرهنگی و اجتماعی استان گلستان نیز پای کار بیایند.

در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان نیز به حذف پست ها و پویش های سردار سلیمانی واکنش نشان دادند و علمای اهل سنت استان گلستان نیز سردار سلیمانی را عامل وحدت بین امت های اسلامی و مرد میدان در جلوگیری از جنگ های فرسایشی مذهبی دانستند.

همچنین در دستگاه های اجرایی اقدامات فضای مجازی بسیج استان گلستان مورد استقبال قرار گرفته و در تلاش هستند که در قالب برنامه های مختلف از پویش های ایجاد شده مثل Hero و نماد وحدت حمایت کنند.

پیش از این نیز فضای مجازی بسیج برای همراهی مردم برای روایت گری از سردار دلها فراخوان داده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار