عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** تعداد مبتلایان کرونا در گلستان روبه افزایش است

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: براساس آخرین آمار در حال حاضر ۲۴۲ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۹ نفر بیشتر از مبتلایان روز گذشته است.

 

*** قلوب شیعه وسنی درتسخیر سرداردل ها/بیرق عزا درفراق حاج قاسم علم شد

مهر نوشت: در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، گلستان غرق در اندوه و ماتم است و هرکس به هر شیوه ای ارادت خود را به ایشان نشان می دهد.

 

*** امسال ۵۷ حیوان وحشی به دلیل تصادف جاده‌ای در گلستان تلف شدند

ایرنا نوشت: رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست گلستان گفت که امسال ۵۷ حیوان وحشی از گونه‌های مختلف به دلیل تصادف جاده‌ای در این استان تلف شدند که بیشترین مرگ گونه‌های حیات وحش با ۲۳ مورد مربوط به شغال و گراز است.

 

*** هریک از مدیران در حد توان خود‌ می‌توانند یک شهید سلیمانی باشند

فارس نوشت: فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه مسوولان باید خدمت خالصانه داشته باشند، گفت: هریک از ما مدیران و مسوولان در حد اندازه و توان خود‌ می‌توانیم یک شهید سلیمانی باشیم و مدیران با خدمت خالصانه خود به مردم ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

 

*** صنایع گلستان امسال پنج هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال وام رونق تولید گرفتند

ایرنا نوشت: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت که از محل بودجه امسال، ۱۰۹ واحد تولیدی این استان حدود پنج هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

 

*** اولتیماتوم دستگاه قضا به دانشگاه علوم پزشکی/ ۷ روز فرصت راه اندازی آنژیوگرافی در گنبدکاووس

ایسنا نوشت: رئیس کل دادگستری استان گلستان با ارائه مهلت ۷ روزه به دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی مرکز آنژیو گرافی در گنبدکاووس، گفت: در صورت عدم راه اندازی پرونده ترک فعل برای مدیران مرتبط تشکیل خواهد شد.

 

*** شهرداری گرگان از مدیریت «النگدره» انصراف داد

مهر نوشت: شهردار گرگان گفت که شهرداری که تا پیش از این مدیریت بهره وری پارک جنگلی النگدره را بر عهده داشت از این وظیفه انصراف داد.

 

*** بازار توزیع هوشمند کالاهای اساسی راه‌اندازی می‌شود

ایرنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی گفت که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های استارتاپ برای عرضه محصولات کشاورزی، راه‌اندازی بازارهای توزیع هوشمند و سرمایه‌گذاری در صادرات، دسترسی مصرف‌کنندگان به اقلام اساسی با کمترین هزینه امکان‌پذیر می‌شود.

 

*** تولید سالانه ۳میلیون اصله نهال شناسنامه دار در گلستان

صدا و سیما نوشت: سالانه در استان گلستان سه میلیون اصله نهال شناسنامه دار تولید می‌شود.

 

*** کاریابی های گلستان به سامانه کاریابی کشور وصل شدند

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:در راستای تقویت کسب و کار و اشتغال، کاریابی های استان به سامانه جامع کاریابی وصل شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار