مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان و اعلام نتایج آن خبر داد.

برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس حسین محبوبی، رئیس دستگاه نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان با اعلام این خبر اظهار داشت: این انتخابات در ساعت 8 صبح روز جمعه 24 دی ماه با رقابت 16 کاندید برای عضویت در هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان به صورت تمام الکترونیک آغاز و بدون مهلت تمدید در ساعت 16 عصر به پایان رسید.

وی افزود: در پنجمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد، شاهد ثبت ۷۶ رأی و مشارکت ۷.۵۸درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات داری بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است.

مهندس محبوبی تصریح کرد: در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان تعداد ۱۰۰۳ نفر کاردان دارای عضویت معتبر می باشند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره، تعداد 7 نفر به عنوان عضو اصلی و علی البدل هیأت مدیره و همچنین 1 نفر بازرس انتخاب شد.

 

انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان همزمان با سراسر کشور روز جمعه 24 دیماه سالجاری در رشته های عمران، معماری و برق برگزارشد و در نتیجه آن آقایان محمد ابریان و کمال سارلی و خانم مینا حیدری وچهارعضو علی البدل و یک بازرس به عنوان اعضای جدید انتخاب شدند که3 نفر از اعضای جدید هیأت مدیره این سازمان را ،اعضای قبلی تشکیل می دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار