فرماندار شهرستان آق‌قلا، گفت: شهرستان آق‌قلا از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است.

موقعیت آق‌قلا منحصر به فرد است / پیگیری اعتبار پروژه ها در سفر ریاست جمهور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سلیمان هاشمی، در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: زحمات مجموعه بهداشت و درمان و حافظان امنیت و اقتدار منطقه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تلاش ها برای همگام شدن با سند تدوین شده استانداری می باشد، ادامه داد: مدیران ادارات و نهاد، باید برنامه ها و پروژه های عملیاتی زیرمجموعه خود را در قالب سند و چشم‌انداز با هدف توسعه، تدوین کنند.

هاشمی، با اشاره به اینکه شهرستان آق‌قلا از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است، خاطر نشان کرد: جغرافیای سیاسی مشترک با مرکز، استقرار بزرگترین شهرک صنعتی استان، پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد اینچه برون، دسترسی آسان به فرودگاه و راه آهن و قرار گرفتن در کریدور بین المللی و همجواری با کشورهای آسیای میانه، نمونه ای از این ویژگی ها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه، این ویژگی ها، مسیر توسعه این شهرستان را شتاب می دهد، تصریح کرد: با ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی و خدمت شبانه روزی، می توان مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان را هموار کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، بروز رسانی دستگاه‌های اجرایی را از انتظارات دولت سیزدهم از مدیران برشمرد و افزود: با تعامل و همکاری می شود به اهداف مدنظر رسید.

این مقام مسئول در ادامه به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان گلستان اشاره کرد و گفت: ساختار سازمانی، نیروی انسانی و ایده های جدید، مثلث طلائی خدمت در کشور اسلامی است.

وی آینده شهرستان را روشن دانست و یادآور شد: چهار بانده نمودن مسیر آق قلا به بندر ترکمن و علاج بخشی سد وشمگیر از مهمترین دغدغه های این منطقه است.

هاشمی، اضافه کرد: برای سفر رئیس جمهور، در مکاتبه با استاندار گلستان، درخواست کردیم تا وزرای راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان به این شهرستان سفر کنند تا موضوعات مرتبط برای تامین اعتبار در حضور مقامات کشوری پیگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار