سرنوشت نامعلوم پدر و پسر دامدار چالوسی مشخص شد

پدر و پسر دامدار چالوسی پس از هفت روز تشویش و نگرانی مردم شهر مشخص شد و جسدشان توسط نیروهای مردمی کشف شد.

 کشف جسد پسر در نزدیکی پیکر پدر

به گزارش گلستان24، سرنوشت پدر و پسر دامدار چالوسی پس از هفت روز تشویش و نگرانی مردم شهر مشخص شد و جسدشان توسط نیروهای مردمی کشف شد.

کشف جسد پسر در نزدیکی پیکر پدر

 پیکر بی‌جان پدر و پسر دامداری که از چهارشنبه هفته گذشته در نخستین روز از بارش برف برای یافتن دام‌های خود راهی جنگل‌های طلاجو شده بودند با تلاش نیروهای مردمی پیدا شد.

فرماندار چالوس با تأیید این خبر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پس از هفت شبانه‌روز تلاش نیروهای مردمی و با وجود استفاده از امکانات و ماشین‌آلات فراوان زمینی و هوایی بعد از ظهر امروز جسد پدر 47 ساله مرحوم منوچهر سام‌دلیری در منطقه هسل‌دشت در نزدیکی محل دامداری او با همت نیروهای محلی کشف و شناسایی شد.

محمدناصر زندی با بیان اینکه پس از شناسایی جسد پدر گمانه‌زنی‌ها برای یافتن پسر نیز در همان حوالی افزایش یافت، افزود: بدن بی‌جان دومین فرد مفقودی این ماجرا یعنی یوسف سام‌دلیری جوان 27 ساله چالوسی نیز 200 متر بالاتر از جسد پدر کشف و شناسایی شد.

وی با تأکید بر اینکه با حضور دادستانی جسد پدر و پسر تحویل پزشک قانونی می‌شود، گفت: از اهالی روستاهای بخش مرکزی چالوس، کوهنوردان و نیروهای کمکی که در پیدا کردن این مفقودشدگان کمک کردند، قدردانی می‌شود.

بارش شدید برف که از اواسط هفته گذشته در استان مازندران خصوصا غرب مازندران آغاز شده و تا جمعه ادامه داشت باعث بروز خسارت زیاد مالی به منطقه شده است و بارش این برف در برخی از نقاط استان به یک تا یک و نیم متر رسیده بود.


منبع : شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار