ولایت‌فقیه محور اصلی وحدت در نظام اسلامی است

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان کلاله گفت: وجود ولایت فقیه سبب ایجاد اتحاد و انسجام در کشور و امنیت ملی شده است.

آخوند آدینه: ولایت‌فقیه عامل وحدت، انسجام و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان24، الحاج محمدامین آخوند آدینه درباره ضرورت وحدت در جامعه اسلامی اظهار داشت: افتخار است که مردم ایران به‌ویژه مردم استان گلستان، با وجود اقوام و فرق مختلف در کنار هم با آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

وی افزود: مهم‌ترین عاملی که دشمنان نتوانستند بین مردم ما رسوخ کنند وحدت و اتحاد است، متاسفانه کشورهایی که مورد هجوم بیگانگان و تکفیری‌ها واقع‌ شدند، به علت عدم وحدت و اتحاد واحده در بین هم است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان کلاله اظهار داشت: تا زمانی که امت اسلامی وحدت خود را حفظ کنند، هیچ گروه یا دشمنی نمی‌‎تواند بین آنان اختلاف بیندازد و توطئه آنان ناکام خواهد ماند.

وی تصریح کرد: از همه مسلمانان چه شیعه و سنی می‎خواهم با حفظ و تقویت وحدت خود با هوشیاری تمام، گوش به فرمان رهبری و پیشوای امر مسلمین مقام معظم رهبری باشند.

آخوند آدینه اظهار داشت: خدا را شکر که مقام معظم رهبری با بصیرت، آگاه و هوشمند داریم و دشمنان ناراحت هستند که ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی به ایشان مقتدا می‎کنیم.

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان کلاله بیان داشت: ما همه پیرو خط رهبر انقلاب خواهیم بود و هیچ‎گاه وحدت و انسجام خود را از دست نخواهیم داد. ولایت فقیه محور اصلی وحدت در انقلاب اسلامی است، راهنما و هدایتگر و رهبر این انقلاب عظیم الهی «ولی فقیه» است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار