آیت‌الله نورمفیدی گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با ترامپ سم است.

مذاکره با آمریکا سم است/ مجلس نسبت به خصوصی‌سازی تحقیق و تفحص کند

به گزارش گلستان۲۴؛ «آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ۳ خرداد) در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: دلبستگی به دنیا اجازه نمی‌دهد که انسان در نماز قلب در نماز پیدا کند.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: ماه رمضان ماه ارتباط با خداوند است و خدای متعال مقرر کرده که بندگانش در این ماه به تقوا برسند.

 

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بندگان رابطه بین خود و خدا را تقویت می‌کنند و امیدواریم خداوند این توفیق را به همه ما عنایت کند.

 

وی افزود: دل انسان اگر از مشغله‌ها پر شود جایی در ذهن انسان برای اینکه به فکر خدا باشد باقی نمی‌ماند و اگر رضای خدا را مدنظر قرار  بدهیم باید از مشغله‌ها بکاهیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تأکید کرد:  ۵۷۸ روز خرمشهر در دست رژیم بعث قرار داشت و رژیم بعث تصور نمی‌کرد که روزی خرمشهر از دست‌های آنها خارج شود‌.

 

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در دوران دفاع مقدس ایران تنها با عراق روبه‌رو نبود و ۴۰ کشور رژیم بعث را همراهی می‌کردند و رزمندگان ما با اتکا به ایمان و اسلام توانستند خرمشهر را آزاد کنند‌

 

وی به اهمیت شب‌های قدر اشاره کرد و افزود:  این شب مقدرات انسان است و همه مسلمانان این شب را عزیز می‌شمارند و در مکان‌های خاصی باخدا به راز و نیاز و دعا مشغول می‌شوند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به شایعات جنگ بین ایران و آمریکا اشاره کرد و افزود: احتمال جنگ با آمریکا محتمل بود ولی مقاومت در منطقه و سخنان مقام معظم رهبری منجر به عقب‌نشینی آمریکا شد.

 

آیت‌الله نورمفیدی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا از طریق سفارت سویس به ایران شماره داده بود و این مهم به مفهوم جنگ و یا مذاکره بود ولی سخنان مقام معظم رهبری منجر به عقب‌نشینی آمریکایی‌ها شد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با ترامپ سم عظماست.

 

امام جمعه گرگان به هفتم خرداد روز مجلس اشاره کرد و افزود: یکی از نکاتی که مجلس دنبال می‌کند خصوصی‌سازی است انتظار از مجلس و نمایندگان مجلس این است که نسبت به خصوصی‌سازی تفحص و تحقیق کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به اهمیت خصوصی‌سازی اشاره کرد و گفت: قیمت‌های واگذار شده به بخش خصوصی باارزش که داشته بسیار متفاوت بوده و این شرکت‌ها سرمایه ملی بوده و این مهم نشان می‌دهد زد و بندهایی در پشت پرده وجود داشته است.

 

آیت‌الله نورمفیدی متذکر شد: در انتخابات افرادی که به صحنه می‌آیند باید از روز نخست انتخاب تا پایان کار خود در مجلس در امورات خود شفاف‌سازی داشته باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار