مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با قهرمانی تیم سرخ آبی در والیبال و صعود تیم شگفتی ساز شهرداری گرگان به فینال فوتسال پیگیری شد.

«سرخ آبی» قهرمان والیبال شد/ شگفتی سازی «شهرداری گرگان» در فوتسال

به گزارش گلستان24 ؛ ادامه رقابت های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه یکشنبه در رشته های فوتسال و والیبال ادامه یافت.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال، تیم های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که در سالن امام خمینی برگزار شد ابتدا تیم های «شهرداری گرگان» و «شهید سنگدوینی» به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت های عادی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم شهرداری با پیروزی در ضربات پنالتی به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

در بازی دوم این مرحله جدال مهیج «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شهدای جلین» با برتری سه بر دو سرخپوشان به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی از راه یابی به فینال باز مانَد.

مرحله رده بندی و فینال این مسابقات پنجشنبه شب برگزار خواهد شد.

در رقابت های بسکتبال جام رمضان نیز، تیم های «آکادمی محمدمهدی ایزدپناه» و «گلوگاه» به ترتیب مقابل «پیتزا هات» و «برگر زغالی» صاحب برتری شدند امشب در خانه بسکتبال برای کسب عنوان قهرمانی رودرروی همدیگر قرار می گیرند.

.

جام قهرمانی والیبال به «سرخ آبی» رسید

در آخرین بازی مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گرگان تیم «سرخ آبی» در یک بازی برتر با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل «لوازم یدکی کردستان» به پیروزی رسید و قهرمان جام شد. پیش از این در بازی رده بندی تیم «پاس گرگان» به علت عدم حضور تیم «کابرن» بر سکوی سومی مسابقات ایستاده بود.

دور مقدماتی این رقابت ها با شرکت ۲۳ تیم در خانه والیبال گرگان برگزار شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار