گلچین گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری برای رفت و آمد علاقه مندان به محل برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان پیش بینی شده است.

حضور ۵۰۰ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان/ پیش بینی ۱۰ دستگاه اتوبوس ویژه تردد علاقمندان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرداری گرگان ۱۰ دستگاه اتوبوس برای رفاه حال دوست داران فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل در رفت و آمد ویژه این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است که در نوبت صبح و عصر خدمت رسانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: همچنین برای رفاه شهروندان گلستانی و کاهش ازدحام در نمایشگاه، ۷ باجه بانک برای دریافت بن کارت نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر  و 73 هزار و 970 عنوان کتاب به ارزش تقریبی ۵ میلیارد تومان برپا می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از امروز (یکشنبه ۲۴ آذر) با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و دوستداران کتاب مسئولان کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان افتتاح و تا (28 آذر) از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار