مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سرمایه های نظام و انقلاب هستند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) سرمایه نظام و انقلاب هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهارکرد: جامعه ایران تحقیقاً با خدمات، زحمات و تلاش های سربازان گمنام(عج)آشنایی دارد و مردم واقف هستند که اگر ما امنیت و آرامش داریم به خاطر این است که این افراد بیدار بوده و در تلاش هستند امنیت کشور خدشه دار نشود.

وی با بیان این که جامعه ایران ارزشی بوده و مناسبت ها هم به همین عنوان نامگذاری می شود، افزود: سربازان گمنام چشم های بیدار و تیزبین جامعه بوده و ثمره حضور آن ها، امنیت مرزها و کشور و مقابله با توطئه منافقان و دشمنان است.

ولی نژاد با اشاره به این که سربازان گمنام امام زمان (عج) سرمایه نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: دشمن برای ایران توطئه ها و اغتشاشات فراوانی را پیش بینی کرده و حضور این سربازان توطئه های دشمنان را خنثی کرده و آن ها را ناکام گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با توکل بر خدا و توجه به شرع، تکالیف خود را انجام داده و مصداق عملی حافظان امنیت و حامیان ولایت هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار