در حال حاضر قیمت هر دلار آمریکا پانزده هزار و ششصد تومان است.

پیام تبریک شهردار گرگان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
به گزارش گلستان ۲۴؛ شهردار گرگان با صدور پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
ایران اسلامی این روزهای پرافتخار همراه با امنیت را در شرایطی سپری می‌کند که تمامی دشمنان قسم خورده این ملت سرافراز از هیچ هیله و ابزاری برای ضربه زدن به این مرز و بوم فروگذار نکرده و از کوچکترین روزنه و فرصتی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می‌کنند.
بدون شک چشمان بیدار سربازان جان برکف، مجاهد اما گمنام است که این توطئه‌ها را خنثی کرده و امروز پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی کشور در سایه این امنیت به جایگاه‌های مثال زدنی در دنیا رسیده است.
بیانات رضایت‌بخش مقام معظم رهبری از مجموع وزارت اطلاعات و سایر سربازان جان بر کف گمنام امام زمان (عج) در سیستم اطلاعاتی کشور نیز مهر تائید نهایی بر عملکرد ارزشمند این سربازان سرافراز است که بدون شک قدردانی از تلاش‌های این عزیزان اقدامی کوچک برابر خدمت‌های شبانه‌روزی آنها خواهد بود.
بدینوسیله اینجانب فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت آخرین نور امامت و ولایت مهدی موعود(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و جمیع منتظران سراسر پهنه‌ی گیتی تهنیت گفته و به ارواح مطهر شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعال علیه) که مدال پر افتخار گمنامی را بر سینه‌ی ستبر سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعال فرجه الشریف) آویختند، درود می‌فرستیم.

عبدالرضا دادبود-
شهردار گرگان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار