زنوزی گفت: در شرایط فعلی ١۵ تیم می‌گویند لیگ برگزار نشود، اما کار خودشان را می‌کنند.

کنایه مالک تراکتور به پرسپولیسی ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، محمدرضا زنوزی که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد که چکیده‌ای از آنها را در زیر می‌خوانید:

اخبار ورزشی- همه جا می‌گویند من مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی هستم، ولی حقیقت این است که من هوادار این دو باشگاه هستم.

*در مورد نامه مشترک مدیران چهار تیم خصوصی به وزیر ورزش و جوانان برای لغو نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باید بگویم، بله نامه را ما نوشتیم و مدیرعامل‌های چهار باشگاه امضا کردند. ما سر موضع خود هستیم. اولاً در رسانه‌ها اعلام کرده بودند، تراکتور و ماشین‌سازی پول ندارند که این موضوع کذب است.

*من با هیئت مدیره باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی صحبت می‌کنم تا در صورت تعطیلی لیگ هم تمام و کمال حقوق بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود و مشکلی از این بابت ندارم، این موضوع را هم رسماً اعلام می‌کنم. این صحبت‌ها را برخی افراد و سازمان لیگ در باشگاه‌ها راه می‌اندازند و به بازیکنان می‌گویند که در صورت تعطیلی لیگ پول‌تان را نمی‌دهند، ولی من اعلام می‌کنم دو باشگاه ما پول بازیکنان را صددرصد می‌دهند.

*به دلیل اینکه جان بازیکنان برای ما مهم است. زمانی که کشور ۴۰۰ کرونایی داشت لیگ را تعطیل کردند، اما الان می‌خواهند با روزی سه هزار کرونایی بازی‌ها را ادامه دهند.

*زمانی که ما مستحق گرفتن جام بودیم حداقل سه بار جام را از ما گرفتند. به عناوین مختلف این کار را انجام دادند. جمعه سیاه هنوز از یاد هواداران تراکتور نرفته است و هیچ موقع از یاد نخواهد رفت، اما ما دنبال جام نیستیم. هواداران‌مان هم دنبال جام فلزی نیستند. اگر دنبال این جام‌ها بودند که این‌طور به تراکتور عشق نمی‌ورزیدند.

*ما لیگ برتری داریم که همه چیز آن به همه چیزش می‌خورد! اسمش را از انگلیس گرفتیم، رسمش را از مالدیو. باید اسم یک برنامه تلویزیونی را بگذارند برنامه تیم خاص، اسم وزارت ورزش را هم بگذارند وزارت یک تیم خاص، اسم فدراسیون هم را بگذارند فدراسیون تیم خاص.

*در شرایط فعلی ١۵ تیم می‌گویند لیگ برگزار نشود، اما کار خودشان را می‌کنند. چرا مدیران را دعوت نکردند که نظرشان را بپرسند؟ ما را با کجا مقایسه می‌کنند؟ صحبت از شروع لیگ‌های اروپایی می‌کنند، اما آن‌ها میلیارد‌ها دلار از حق پخش تلویزیونی می‌گیرند، ولی ما هیچ دریافتی نداریم.

*ما چهار باشگاه لیگ برتری در حال تهیه یک نامه هستیم تا با فیفا مکاتبه کنیم و اسناد مصاحبه‌های انجام شده را ارسال کنیم تا رسیدگی شود. در انگلیس برای این که لیگ را شروع کنند، از هر ٢٠ تیم آمدند و امضا کردند و بعد تصمیم گرفتند، اما در لیگ ما کاری به نظر باشگاه‌ها ندارند.

*هزینه‌های باشگاه‌ها را باید ما پرداخت کنیم، اما سود فوتبال به جیب شرکت‌های خاص می‌رود. نمی‌شود من خرج کنم و شرکت دیگری سود ببرد.

*١۶ تیم هزینه کنند که آنها به سودشان برسند؟ تیم‌های تهرانی در این موضوع ضرر می‌کنند. سر هواداران این تیم‌ها کلاه می‌رود. اگر تیم‌های تهرانی خصوصی شوند، کسی اجازه نمی‌دهد شخصی بیاید و سوءاستفاده کند.

*در اسپانسری سازمان لیگ چقدر پول به باشگاه‌ها رسید؟ چرا اعلام نمی‌کنند؟ مشکل ما با سازمان لیگ این است. در فدراسیون فوتبال هر زمانی منافع مدیران در خطر است، صحبت از غیردولتی بودن می‌کنند و پشت فیفا پنهان می‌شوند، اما هر زمانی مشکل دیگری پیش می‌آید، می‌گویند دستور از جای دیگری آمده است. الان هم فدراسیون فوتبال بگوید چه کسی تکلیف کرده که بازی‌ها برگزار بشود؟ من هزینه کنم و بعد شما هر طوری دوست دارید مدیریت کنید؟ عدالت فوتبال در کشور ما جاری است؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار