عضو انجمن مخترعین کشور مطرح کرد شیرابه های زباله ها در تسویه خانه سایت زباله تبریز با رعایت فاکتورهای زیست محیطی تا مرز آب شرب مصرفی رسانده اند.

بازدید تیم تحقیقاتی پژوهشی انجمن مخترعین کشور از سایت زباله های تبریز + تصاویر

به گزارش گلستان24، عضو انجمن مخترعین کشور مطرح کرد شیرابه های زباله ها در تسویه خانه سایت زباله تبریز با رعایت فاکتورهای زیست محیطی تا مرز آب شرب مصرفی رسانده اند.

بازدید انجمن مخترعین کشور  (2)

مصطفی طهماسبی کارشناس ارشد تحقیقات و پژوهش از انجمن مخترعین کشور در این باره بیان نموده است که مدیریت صحیح و مقتدرانه پسماند تبریز سبب شده تا بتوتنند تمامی طباله های بیمارستانی و شهری این کلان شهر را با بی خطرسازی و حمل صحیح و به موقع و انتقال به سایت زباله بسیاری از مشکلات این شهر را رفع نموده است.

بازدید انجمن مخترعین کشور  (3)

این عضو انجمن مخترعین کشور همراه با تیم تحقیقاتی که از سوی استانداری گلستان به استان آذربایجان شرقی (تبریز)با همراهی دکتر مومنی کارشناس ارشد آسیبهای اجتماعی و مهندس جوان سید مرتضی عقیلی به این شهر اعزام شده بودند ،همراه با مدیر عامل پسماند تبریز و همکارانش از چندین بیمارستان و بی خطر سازی زباله های آنها بازدید و همچنین در تسویه خانه شیرابه زباله در تبریز روند کار تسویه خانه مطلع شده اند.

بازدید انجمن مخترعین کشور  (5)

همچنین قابل ذکر است که مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان جناب آقای مهندس چراغعلی و معاونت محترم ایشان جناب آقای دکتر برزمینی که در این امر مهم تحقیقات پژوهش در خصوص زباله های بیمارستانی که بیشترین شیوع بیماری در جهان می باشد ما را یاری نموده اند.لذا از زحمات بی دریغ این عزیزان نهایت تشکر و قدردانی را می نماییم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

  • پژوهشگر
    0

    این آقا در حال حاضر در زندان میباشد. این سایت چطور بدون هیچ گونه تحقیقاتی چنین اخباری رو میگذارد؟

آخرین اخبار