وزیر اقتصاد در دیدار با علمای اهل سنت و شیعه آق قلا استان گلستان را رنگین کمان اقوام دانست و گفت: وحدت علما و روحانیان آق قلا مثال زدنی است.

وزیر اقتصاد با علمای شهرستان آق قلا دیدار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان 24، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این دیدار گفت: استان گلستان رنگین کمان اقوام است و وحدت و برادری علما و روحانیان سنی و شیعه شهرستان آق قلا مثال زدنی است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان آق قلا در کوریدور بین المللی آسیای میانه تلاش می‌کنیم فاز توسعه‌ای این شهرستان را رقم بزنیم.

خاندوزی ادامه داد: به فضل الهی عملیات احداث منطقه آزاد اینچه برون اجرایی خواهد شد و من تا حد توان پیگیر اعتبارات ملی برای پروژ‌های نیمه تمام عمرانی، تولیدی، و اشتغالزایی این استان خواهم بود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی شامگاه پنجشنبه وارد گرگان شد و صبح امروز با بازدید از پایانه مرزی اینچه برون برنامه‌های سفر یک روزه خود را آغاز کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جلسه گفتگوی دولت با بخش خصوصی، شرکت در مراسم بزرگداشت روز گرگان به عنوان سخنران و حضور در برنامه زنده تلویزیونی برنامه‌های وزیر امور اقتصاد و دارایی در سفر یک روزه به گلستان است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار