نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان:

نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان از حضور دو بانوی گلستانی در نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان این رشته خبر داد.

دو بانوی گلستانی در اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان حضور دارند
به گزارش گلستان 24 ؛ مهدیه صبوحی پارمیدا محمودیان از شهرستان گرگان و فاطمه رضانژاد از شهرستان کردکوی در اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان شرکت کرده اند.

صبوحی افزود: نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان با شرکت ۱۴ وزنه بردار از دهم اسفندماه در آزادی تهران آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، تیم ملی نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که احتمالاً فروردین ماه در ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان با اشاره به تمرینات بانوان در استان بیان کرد: بانوان وزنه بردار همه روزه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ تمرینات تاکتیکی و از ساعت ۱۵ الی ۱۷ تمرینات بدنسازی انجام می دهند.

صبوحی خاطرنشان کرد: انتخاب وزنه برداران از میان علاقمندان و ورزشکاران که دارای فیزیک بدنی مناسبی هستند، بوده و اکنون هشت نفر به صورت تخصصی در حال انجام تمرینات هستند.

وی درباره اینکه گفته می شود احتمال آسیب دیدگی در وزنه برداری به ویژه برای بانوان بسیار است، گفت: درصد آسیب دیدگی در وزنه برداری مانند سایر ورزش ها است و اگر ورزشکاران مطابق نظرات مربیان تمرین کنند خطری آنها را تهدید نمی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار