فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان گفت: رفتار مودبانه با مردم و رفتار قاطعانه با مجرمان و اشرار خط مشی پلیس است و قاطعانه با متخلفان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کنیم.

فعالیت 50 ایستگاه انتظامی و ترافیکی در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: گلستان به دلیل تنوع قومیتی از ویژگی و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در تولید امنیت و ترویج نظم در جامعه یار و همکار بی‌بدیل پلیس بوده و هستید و اگر ما توفیقی داریم به طور حتم قدر و سهم قابل توجهی مربوط به رسانه‌ها است که زیرکانه در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم تلاش و فعالیت می‌کنید.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: ما در آینده به دنبال این هستیم که نقش مردم و رسانه‌ها را در تولید امنیت تقویت کنیم که در رسیدن به موفقیت‌ها به توفیق بهتری دست یابیم.

جاویدان بیان کرد: ما معتقدیم همه باید در توسعه امنیت به نقش خود عمل کنند و ناجا محوریت اقدامات خود را داشته باشد تا امنیت موجود در کشور را همانند گذشته حفظ کرده و توسعه دهیم و راهبرد اصلی ما خدمت صادقانه به مردم است و ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم و آگاهانه و با عشق و علاقه این مسوولیت را پذیرفتیم و افتخار می‌کنیم در این نظام مقدس در خدمت مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه، رفتار مودبانه با مردم و رفتار قاطعانه با مجرمان و اشرار خط مشی پلیس است، با اشاره به چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: ما شریک شادی مردم هستیم و مخالف شادی مردم نیستیم و بر خود وظیفه ‌می‌دانیم شرایط آرامش و شادی را برای مردم فراهم کنیم اما شادی که هنجار باشد و باعث آزار مردم نباشد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: در چهارشنبه آخر سال پلیس گلستان در آماده باش کامل است و به طور حتم همکاری مردم می‌تواند ما را در انجام وظیفه به توفیق برسد و با هماهنگی که با دستگاه قضایی صورت گرفته به طور قطع بر اساس قانون، با متخلفان برخورد خواهیم کرد و اقدامات انتظامی و قضایی را برای کسانی که اخلال در نظم و امنیت داشته باشد اجرایی خواهیم کرد.

جاویدان تاکید کرد: تاکنون 300 هزار انواع مواد محترقه در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس گلستان در سال جاری، اظهار کرد: شعار امسال ما در طرح نوروزی «آرامش بهاری» با نظم و امنیت است که از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و در این ایام 50 ایستگاه انتظامی و ترافیکی داریم که 23 ایستگاه در تفرجگاه‌ها فعال خواهد بود و پلیس به صورت کامل آماده خواهد بود تا به مردم خدمت کند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در این حوزه بنا داریم تا آگاهی مردم را افزایش دهیم و با راهنمایی مردم شرایطی را فراهم کنیم که مردم در آرامش سفر کنند و در زمان عدم حضورشان در مناطق، امنیت را به گونه‌ای فراهم کنیم که شاهد سرقت و اتفاقات ناخوش آیند نباشیم.

جاویدان گفت: در این راستا تعاملی هم با بسیج خواهیم داشت تا ایام نوروز خوش و همراه با آرامش و نظم و امنیت داشته باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار