رئیس مرکز انتقال خون گنبدکاووس:

رئیس مرکز انتقال خون شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نیاز مبرم این مرکز به دریافت خون از همه گروه‌های خونی، گفت: از مردم شریف گنبدکاووس می‌خواهیم بار دیگر به ما در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان به خون کمک کنند.

به دریافت همه نوع گروه خونی نیاز مبرم داریم/ مردم گنبدکاووس بار دیگر به یاری ما بیایند

به گزارش گلستان24؛ فاطمه محمدی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نوع‌دوستی و حمایت‌های همیشگی مردم این شهرستان از همنوعان خود در شرایط حساس، اظهار کرد: مردم گنبدکاووس در تمامی شرایط از جمله در زمان وقوع بلایای طبیعی در کشور و نیازمندی هموطنان به خون، با حضور باشکوه و پرشور خود در کنار هم میهنان خود بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان گنبدکاووس نیازمند دریافت خون از همشهریان عزیز هستیم، افزود: با توجه به کاهش سطح ذخیره خونی ما در مرکز و نیاز مبرم به خون از همه مردم عزیز به ویژه جوانان غیور این خطه تقاضا داریم برای اهدای خون به مرکز انتقال خون شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

رئیس مرکز انتقال خون شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در شرایط اخیر به همه نوع گروه‌های خونی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: همه همشهریان عزیزی که شرایط اهدای خون را دارند فارغ از جنسیت و نوع گروه خونی در صورت تمایل برای اهدای خون به مرکز ما مراجعه کنند.

محمدی با اشاره به اینکه همکاران بنده در تمامی روزهای هفته آماده دریافت خون از همشهریان عزیز هستند، ادامه داد: در روزهای فرد از ابتدای صبح تا پایان ساعت اداری و در روزهای زوج نیز تا ساعت 19 شب مرکز انتقال خون گنبدکاووس پذیرایی مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس برای اهدای خون خواهد بود.

در ساعات ابتدایی اعلام نیاز مرکز انتقال خون شهرستان گنبدکاووس به اهدای خون از سوی مردم، تعدادی از ورزشکاران و نخبگان این شهرستان با حضور در مرکز انتقال ضمن اهدای خون خود از مردم گنبدکاووس درخواست کردند برای کمک به افزایش ذخیره خونی این شهرستان و کمک به همشهریانی که به شدت نیازمند این خون هستند در این امر خیر شرکت کنند.

گفتنی است در روزهای پایانی سال و با توجه به کاهش اهدای خون در سطح کشور و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تصادفات احتمالی جاده‌ای نیازمندی کشور به ذخیره قوی خونی برای استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به شدت بالا خواهد رفت و انتظار می‌رود که مردم عزیز با درک درستی از شرایط به درخواست مراکز انتقال خون لبیک بگویند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار