فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: سال 97 بهانه های انتخاباتی کمتر داریم و این سال سال تلاش و کار است و انتظار می رود که همه دستگاه ها با برنامه به پیش روند.

سال 97 بهانه های انتخاباتی کمتر داریم/ پیشنهاد ایجاد بازرچه صنایع دستی در نورزگاه گرگان

به گزارش گلستان 24؛سید عباس حسینی، فرماندار گرگان، در جمع مسئولین این شهرستان گفت: شعار سال 97 بار مسئولیت تک تک ما را در بخش تولید و اقتصاد و خدمات رسانی سنگین تر می کند چرا که «حمایت از کالای ایرانی» ادامه اقتصاد مقاومتی است و تمامی این موارد را در بر دارد.

وی افزود: شهرستان گرگان رتبه یک اقامت و رتبه سوم جذب گردشگر را در استان دارد که می تواند با استفاده درست از بافت تاریخی و طبیعی که در اختیار دارد به رتبه اول در جذب گردشگر برسد.

حسینی خاطرنشان کرد: هنوز برخی جاذبه های گردشگری شهرستان مانند "تورنگ تپه" را درست معرفی نکرده ایم، در کتاب گردشگری شهرستان موزه های گرگان خوب معرفی نشدند، ما باید از فرصت مغتنم اینکه در مسیر آقا امام رضا(ع) هستیم نهایت بهره را ببریم از معبر به مقصد تبدیل شویم.

فرماندار گرگان ابراز کرد: عیدگاه گرگان را می توانیم در سال های آینده در بافت جذاب تاریخی شهرمان ایجاد کنیم به رغم اینکه بار ترافیکی ایجاد می کند اما با در نظر گرفتن تمهیدات راهداری می توان گردشگران بیشتری را به این عیدگاه جذب کرد.

وی متذکر شد: زندگی اقوام مختلف در گرگان نشانگر مهمان پذیر بودن مردم این شهر است، سالیان سال اقامت دائم اقوام مختلف در گرگان نشان می دهد ما پذیرای بسیار خوبی برای اقامت موقت مسافران خواهیم بود.

حسینی با اشاره به ظرفیت اقامتگاه های مذهبی اداره کل اوقاف شهرستان، تصریح کرد: باید در ورودی های شرقی(ورودی نصرآباد) و شمالی گرگان نیز المان هایی مانند المان میدان بسیج طراحی و نصب شود تا بر جذابیت شهر بیافزاید.

فرماندار گرگان همچنین گفت: اداره میراث فرهنگی چندین بار اعلام کرده که بازرچه صنایع دستی در گرگان ندارد، پیشنهاد می کنیم تا زمانی که محدودیت وجود ندارد مکان نوروزگاه ورودی غربی گرگان به عنوان بازارچه صنایع دستی مورد استفاده قرار بگیرد که قدمی نیز در جهت حمایت از کالای ایرانی برداشته باشیم.

حسینی ابراز کرد: در سال 97 بهانه های انتخاباتی کمتر داریم، امسال سال تلاش و کار است، از تمامی دستگاه های اجرایی انتظار "برنامه" داریم، محدودیت مالی هیچ موقع جلوی کار را نمی گیرد، اگر برنامه باشد از توانمندی درونی می توانیم بهره ببریم چرا که اگر برنامه نباشد دچار روزمرگی و صرف بی هدف اعتبارات می شویم.

فرماندار گرگان در انتها از نظارت بهداشت و درمان بر تغذیه فروشی های سطح شهرستان در ایام نوروز تشکر کرد و متذکر شد: خوشبختانه مسمومیتی در سطح شهر نداشتیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار