رئیس شورای نگهبان استان گلستان:

اردوی فرهنگی ورزشی بسیجیان پایگاه نصر اداره کل کمیته امداد گلستان با حضور و سخنرانی رئیس شورای نگهبان استان گلستان برگزار شد.

موتور محرکه ایمان به بصیرت و هوشیاری افراد نیاز دارد/ راه مبارزه با غفلت و سقوط تدریجی افراد مراقبه است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس شورای نگهبان استان گلستان در اردوی فرهنگی ورزشی بسیج پایگاه نصر اداره کل کمیته امداد استان گلستان گفت: نیروهای انقلابی و بسیجی علاوه برداشتن شاخص‌های ایمان، اخلاص و تعهد به مؤلفه‌ی آگاهی و بصیرت نیازمندند زیرا موتور محرکه ایمان به بصیرت و هوشیاری افراد نیاز دارد.

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی افراد جامعه اظهار داشت: دشمنان انقلاب و در رأس آن آمریکای جهانخواربه تقابل با انقلاب اسلامی ومولفه های اقتدار جمهوری اسلامی هجوم آورده‌اند.

وی افزود: دشمنان اقتدار ملی به عناصر و مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی اعم از مکتب و ایدئولوژی، وحدت، عنصر رهبری، ارزش‌های فرهنگی، توان نظامی و اقتصادی کشور، ثبات و امنیت سیاسی و اجتماعی کشور، استقلال و توان علمی و مردمی این نظام هجمه آورده‌اند.

بهمنی نژاد با بیان راهکارهای مبارزه با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد: اقتدار در همه بخش های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور، تبعیت نکردن از دشمن در عرصه‌های مختلف و تکیه و ترویج تفکر بسیجی و صبر و ایستادگی مبتنی بر ایمان و تقوای الهی از راهکارهای مبارزه با دشمنان است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: راه مبارزه با غفلت و سقوط تدریجی افراد مراقبه است.

بهمن نژاد متذکر شد: ما باید همزمان در کنار توجه به تغذیه جسم به تغذیه روح اهمیت دهیم و با یاد مرگ و تلاوت قرآن قلب‌های زنگار زده خود رو جلا دهیم.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار