فعال اقتصادی آق قلایی :

فعال اقتصادی در آق قلا گفت: از مسئولین درخواست دارم که مطالبق با فرمایش رهبری از کالای ایرانی حمایت کنند. ما توقع خیلی زیادی نداریم فقط بروکراسی های اداری که مانع تولید می شوند را تسهیل کنند.

بروکراسی های اداری مانع تولید داخلی حذف شوند/ مسئولین نیز از کالاهای ایرانی حمایت کنند
 

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در سال حمایت از کالای ایرانی به سراغ یکی دیگر از تولید کننده هاهی داخلی در آق قلا رفتیم تا از نزدیک با فعالیت این واحد تولیدی آشنا شویم.

عسگر صحنه تولید کننده داخلی در و پنجره یو پی وی سی به خبرنگار ما گفت: تولیدات ما در و پنجره دو جداره یو پی وی سی است که در بخش ساختمان مورد استفاده است و امیدواریم که مسکن ساز ها از صنایع یو پی وی سی مخصوصا از تولیدکنندگان داخلی که مزایای زیادی دارد استفاده کنند.

وی افزود: ما حدود 8 نفر در این کارگاه ایجاد اشتغال کرده ایم و دوستان مشغول به کار شدند. هدف اصلی من از ایجاد این کارگاه ایجاد اشتغال برای جوانان خودمان بود درحالی که میتوانستم کار های دیگر هم انجام بدهم ولی به این کار روی آوردم تا اشتغال ایجاد کنم.

صحنه در خصوص بازه جغرافیایی استفاده از محصولات این تولیدی به خبرنگار ما گفت: به 6 استان مانند سمنان البرز گیلان و... صادرات داریم و مذاکراتی هم با کشور ترکمنستان در حال انجام است که در صورت تایید به این کشور نیز محصولات خود را صادر خواهیم کرد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: خداراشکر که امسال را مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری نموده اند و از مسئولین هم درخواست دارم که مطالبق با فرمایش رهبری از کالای ایرانی حمایت کنند ما توقع خیلی زیادی نداریم فقط بروکراسی های اداری که مانع تولید می شوند را تسهیل کنند.

شیرمحمدلی یکی از کارگران مشغول در کارگاه به خبرنگار ما گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی از مردم عزیزمان تقاضا می کنیم که از کالای ایرانی خرید کنند برای اینکه با این عمل باعث ایجاد رونق در کسب و کار و تولید شده و جوانان بیشتری مشغول به کار می شوند

خود من در تهران در کارگاه ها کار میکردم و کارم تضمین نبود و از این شهر به آن شهر می رفتم اما از وقتی در اینجا کار میکنم در روستای خودم در نزدیکی خانه و خانواده هستم و بیمه شدم و خداراشکر راضی هستم از تمام مسئولین و مردم خواستارم که به فرمان رهبری لبیک گفته و از کالای ایرانی حمایت کنند.

اسپی دژ نیز به نوبه خود امیدوار است که موانع موجود در تولید داخل و استفاده از کالاهای ایرانی مرتفع گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار