ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران:

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان های گلستان و مازندران از راه اندازی دفتر جذب و گزینش استعدادهای مورد نیاز ارتش، در گرگان خبر داد.

راه‎اندازی دفتر جذب و گزینش ارتش در گرگان/ ارتش و سپاه آماده مقابله با هر نوع دشمنی هستند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امیر مهدی معمارباشی، ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران در پنجاه و هشتمین صحن علنی شورای شهر گرگان با اشاره به نزدیک بودن روز پاسدار و روز ارتش در سال جاری، گفت: برادران سپاهی ما سبزقامتان حفظ حریم ارزش های ناب اسلامی هستند و ما این همزمانی روز ارتش و سپاه را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: نامگذاری روز ارتش ره آورد اندیشه ناب و بصیرت و دوراندیشی امام(قدس سره) در 29 فروردین 58 بود که تولد دیگری برای ارتش رقم زد.

امیر سرتیپ معمارباشی خاطرنشان کرد: پس از نامگذاری 29 فرودین به نام ارتش ما موظف شدیم که پاسخ ارزشمند و درخور شانی به حضرت امام بدهیم، به همین منظور ارتش در تمام عرصه ها در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش آفرینی کرد.

فرمانده ارتش استان گلستان تصریح کرد: ارتش در برابر ضدانقلاب های داخلی، مردانه و قدرتمندانه در کنار دیگر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه به ضدانقلاب داد، در هشت سال دفاع مقدس پوزه تمام بدخواهان انقلاب را به خاک مالیدند و پس از جنگ نیز در تمام عرصه های خودکفایی گام بزرگ برداشتند.

وی با اشاره به تحریم های شکننده علیه انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی، ابراز کرد: این تحریم ها اگر علیه هر کشور دیگری بود تا کنون آن کشور را با شکست مواجه می کرد اما حضور ولایت فقیه و نیروهای مسلح، ما را به مرز چهل سالگی رساند.

ارتش و سپاه از پختگی لازم برای مقابله با هر نوع دشمنی برخوردارند

امیر معمارباشی افزود: امروز هم سپاه و هم ارتش از پختگی لازم برای مقابله با هر نوع دشمنی برخودارند و تمام منویات فرماندهی کل قوا را نصب العین قرار داده تا این نهضت را تحویل امام عصر(عج) دهند.

وی در بخش دیگر سخنانش انتصاب عبدالرضا دادبود را در سمت شهرداری گرگان، انتصابی شایسته و مایه خیر و برکت برای شهر خواند و بیان کرد: زیباسازی مبلمان شهری گرگان به نحوی مطلوب رقم خورد و مسافران زیادی از این خدمات بهره بردند.

ارتش نیروی استندبای استان در حوادث غیرمترقبه است

ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: ارتش در عرصه مردم یاری جان بر کف آماده خدمت رسانی است و این را در حوادث متعدد استان گلستان از قبیل آتش سوزی ها، حادثه معدن زمستان یورت و سیل علی آبادکتول به اثبات رسانده است، استانداری گلستان در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه به عنوان نیروی استندبای استان ابتدا سراغ ما را می گیرد و ما به این خدمت افتخار می کنیم.

لزوم زیباسازی اطراف لشکر30 در گرگان

وی با اشاره به گستره ی زیاد پادگان ارتش در مرکز شهر گرگان، متذکر شد: محدوده فضای پیرامونی لشکر30 گرگان با همکاری شورا و شهرداری و با طرح های شکیل اسلامی می تواند موجبات نشاط و شادابی مردم را فراهم کند و یک فضای مناسب تر شهری را رقم بزند.

راه اندازی دفتر گزینش ارتش در اطراف میدان فخرالدین اسعد گرگانی

امیر معمارباشی در پایان از راه اندازی دفتر جذب استعدادهای جوان استان خبر داد و گفت: به منظور بهره برداری از استعدادهای مورد نیاز ارتش از بین جوانان استان، دفتر جذب و گزینش ما دور میدان فخرالدین اسعد گرگانی راه اندازی شد و اتفاقات خوبی نیز در بحث اشتغالزایی رقم خورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار