مراسم تجلیل از 380 بازنشسته فرهنگی گنبدکاووس که در سال های 95 و 96 به مقام بازنشستگی نایل آمدند، به مناسبت نکوداشت هفته معلم دراین شهرستان واقع درشرق استان گلستان برگزار شد.

380 بازنشسته فرهنگی گنبدکاووس تجلیل شدند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  در این مراسم که دوشنبه شب درسالن اجتماعات خانه معلم برگزار شد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس باتبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری، از 30 سال تلاش معلمان در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم قدردانی کرد.

فرج الله رزاقی، بازنشستگان فرهنگی را از سرمایه های نظام تعلیم و تربیت دانست و از آنان خواست تجریبات خود را به معلمان جوان منتقل نمایند.

وی با یادآوری برگزاری همایش بزرگداشت روز معلم در این شهرستان که 13 اردیبهشت با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این همایش که با حضور چهار هزار نفری فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد، از بهترین برنامه ها در سطح استان گلستان بود.

رزاقی از عملیات احداث ساختمان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز خبر داد و اضافه کرد: ساختمان این کانون که با هزینه سه میلیارد ریالی درحال احداث است، طی یک تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احداث یک باب استخر استاندارد ویژه فرهنگیان گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: این استخر در صورت مشارکت فرهنگیان، هر کدام تا سقف 10 میلیون ریال به صورت اقساط، احداث می شود.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس برآورد هزینه ساخت این استخر را حداقل 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت مشارکت فرهنگیان، هر فرهنگی با سه عضو خانواده می توانند مادام العمر با 70 درصد تخفیف بلیط استخر هر هفته یک نوبت، از آن استفاده نمایند.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با ضیافت شام برگزار و از تعدادی بازنشسته فرهنگی با اهدای هدایایی تجلیل شد، خانم نصیری نایب رییس کانون بازنشستگان گنبدکاووس نیز در سخنانی کوتاه از اعضای این کانون خواست ارتباط خود را با این کانون بیشتر کرده و از برنامه های آموزشی، رژیم غذایی، تسهیلات، سفرهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی آن استفاده نمایند.

آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، حدود 70 هزار دانش آموز، سه هزار و 500 فرهنگی شاغل و افزون بر سه هزار فرهنگی بازنشسته دارد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار