شهردار گنبدکاووس:

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان باید عوارض شهرداری به موقع پرداخت شود، گفت: تنها یک سوم مردم گنبدکاووس در سال گذشته عوارض شهرداری را پرداخت کرده‌اند.

سرانه هر گنبدی در سال 400 هزار تومان است/ دو سوم مردم گنبدکاووس عوارض شهرداری پرداخت نمی‌کنند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ منصور طعنه‌گنبدی امروز  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان شیعه و سنی گنبدکاووس، اظهار کرد: شهرداری گنبدکاووس در سال‌های اخیر با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مالی تلاش کرده است تمامی تعهدهای خود به مردم عزیز گنبدکاووس را عملی کرده و در ارائه خدمات حتی برای یک روز تعلل و کوتاهی نکند.

وی با بیان اینکه شهر گنبدکاووس با وسعت بسیار زیاد و چالش‌های بسیاری روبه‌رو است، افزود: حل تمامی این معضلات و چالش‌ها نیازمند همت جمعی و کمک همه مردم به شهرداری است تا بتوانیم شهرمان را به ویژگی‌های یک شهر پیشرفته و مدرن برسانیم.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سرانه هر شهروند گنبدی در طی سال 400 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: این میزان از مقدار میانگین و استاندارد کشوری نیز پائین‌تر است و باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

طعنه‌گنبدی با توصیه به اینکه مردم گنبدکاووس عوارض سالیانه خود را به موقع پرداخت کنند، ادامه داد: در سال گذشته تنها یک سوم مردم عوارض خود را به شهرداری پرداخت کرده‌اند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در تحقق بودجه شهرداری و ارائه خدمات به مردم شده است.

وی از اجرای طرح انتقال ترمینال مسافربری شهرستان از تقاطع خیابان خرمشهر و سینا به ضلع غربی بازار روس‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید گنبدکاووس در این مکان در حال انجام است و به تناسب اختصاص بودجه پیشرفت خواهد کرد.

شهردار گنبدکاووس با بیان اینکه اعتراضات و گلایه‌های مردم و مسوولان این شهر درباره آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها را در هنگام بارش باران دریافت کرده است، تصریح کرد: در مجموع 12 نقطه از شهر در هنگام بارش باران دچار آب‌گرفتگی می‌شوند که به دلیل عدم تناسب لوله‌های کارگذاری شده در سال‌های قبل برای هدایت آب‌های سطحی است.

طعنه گنبدی از حل مشکل در چهار نقطه از شهر در طی ماه‌های اخیر خبر داد و تاکید کرد: در هشت نقطه باقی مانده نیز در تلاش هستیم به سرعت با کمک نیروهای فنی و تخصصی مشکل را بر طرف کنیم تا همشهریان عزیز در این موضوع دغدغه‌ای را نداشته باشند.

وی از شروع ساخت دهکده سبز در شمال گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: این دهکده سبز که بالغ بر 42 هکتار مساحت خواهد داشت که در جاده گنبدکاووس به داشلی‌برون به منظور ایجاد یک تفرجگاه بزرگ مردمی ایجاد خواهد شد تا گنبدکاووس نیز دارای یک منطقه ویژه و زیبای گردشگری سرسبز و وسیع باشد.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته و در جریان بارش‌های بهاری در شهر گنبدکاووس بخش عمده‌ای از خیابان‌ها و معابر این شهر با معضل آب گرفتگی مواجه شد که صدای بسیاری از رسانه‌ها و حتی مسوولان شهرستان را نیز در آورده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار