رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قانونمداری و قانون محوری باید اساس کار ضابطین قضایی باشد .

قانونمداری و قانون محوری باید اساس کارضابطین قضایی باشد / هر جا از معنویات فاصله گرفتیم اسیب پذیر شدیم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در همایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگاه قضایی با بیان این که اجرای قانون وظیفه ماست افزود: باید ضابطین براساس شرع و قانون عمل کنند و مراقب باشند از سر دلسوزی خلاف شرع مرتکب نشوند.

وی افزود: دلایل مشروعی که ضابطین تهیه می کنند باید قابل دفاع در دادگاه باشد زیرا  اساس کار قاضی شواهد و مدارک قانونی است .

هاشمیان در ادامه با اشاره به تغییر سریع شگردهای مجرمان گفت: کشف شگردهای مختلف جرایم نیاز به دانش تخصصی دارد و باید ضابطین و قضات دانش خود را به روز کنند و با تکنولوژی های روز آشنا باشند.

این مقام ارشد قضایی استان به هجمه ها علیه قوه قضاییه و سپاه هم اشاره کرد و گفت: دشمنان با این حمله ها می خواهند ما را در مسیر درستی که در آن حرکت می کنیم متزلزل کنند اما به فضل خداوند همچون گذشته محکم پای این انقلاب و برخورد با دشمنان مردم  ایستاده ایم و اجازه ی شیطنت و توطئه به دشمنان این مرز و بوم نخواهیم داد.

هادی هاشمیان افزود: سلامت سپاه سبب شده است کارها با دقت و سرعت پیش رود و با کمک آن ها گروهک های تروریستی زیادی شناسایی و پیش از هر اقدامی متلاشی شوند.

وی با بیان این که ایمان و قدرت معنوی دو عامل پیروزی و پیشبرد ما در عرصه های مختلف است گفت: هر جا از معنویات فاصله گرفتیم اسیب پذیر شدیم و اگر می خواهیم همچون گذشته قوی باشیم باید توسل به قرآن و اهل بیت و پیروی از ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار