حسینی خطاب به مدیرکل جدید ارشاد گلستان:

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیرکل جدید ارشاد گلستان گفت: سیاست را وارد فرهنگ نکنید، چپ و راست در فرهنگ معنا ندارد ، باید از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده شود و هرکس که توانایی دارد بتواند از حوزه فرهنگ دفاع کند .

سیاست را وارد فرهنگ نکنید/ چپ و راست در فرهنگ معنا ندارد/ خط قرمز ما ولایت فقیه است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید هادی حسینی امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که در تالار فخر الدین اسعد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان صاحب مفاخر و فرهنگ و مرزبانان فرهنگی جغرافیایی کشور هستند که آن را در زمره پیشتازان حوزه فرهنگ و هنر در کشور قرار داده است.

وی افزود: استمرار داشته های فرهنگی یک کشور را نگه می دارد بنابراین نباید فرهنگ رها شود بلکه باید غنی شود تا یک کشور ساخته شود .

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حجت الاسلام فضیلت از مدیران خوب ماست، ما در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت ایشان در استان های دیگر هستیم، اگر تاکنون انجام نشده به دلیل توصیه آیت الله نورمفیدی برای حضور در استان بوده است.

حسینی بیان کرد: همه خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی باید همت کنند که حوزه فرهنگ ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدیرکل غیر بومی برای گلستان در نظر گرفته بودیم، اذعان کرد: براین عقیده بودیم که مدیرکل ارشاد از بدنه این نهاد باشد که چندین گزینه در استان داشتیم اما تصمیم نهایی بر معرفی چند گزینه از پیشنهادهای غیراز ارشاد شد که خانم کشمیری بیشترین نمره را در مصاحبه کسب کردند و امیدواریم به نحو شایسته این حوزه را مدیریت کنند.

این مقام مسئول 2 دستور را خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد گلستان بیان کرد و گفت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و نبایداز آن عبور کنید.

کنسرت یک وظیفه از 100 وظیفه ارشاد است

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ تا آنجا که حلال خداست باید رعایت شود، افزود: برای فرهنگ و ارشاد 100 وظیفه تعریف شده است که تنها یکی از آن موسیقی و یک در صد آن سهم ارشاد است و هرگز نمی خواهیم از از حوزه شرع مقدس آن خارج شود .

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه متذکرشد: سیاست را وارد فرهنگ نکنید، چپ و راست در فرهنگ معنا ندارد، باید از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده شود و هرکس که توانایی دارد بتواند از حوزه فرهنگ دفاع کند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار