معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: حضور اقوام مختلف در گلستان فرصتی برای پیشرفت است.

حضور اقوام مختلف در گلستان فرصتی برای پیشرفت استان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی اصغر طهماسبی ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چهار سال گذشته هیچگونه کنسرتی در استان گلستان لغو نشده و این امر نشان دهنده وضعیت مطلوب فرهنگ و هنر در استان گلستان است.

 

وی تصریح کرد: حتی در زمان اغتشاشاتی که در دی ماه سال گذشته رخ داد و بلیط های یک کنسرت فروخته شده بود شورای تامین اجازه لغو آن را نداد و برنامه اجرا شد، همچنین طی سال های گذشته ۷۵۰ سخنران با تفکر و دیدگاه های مختلف در گلستان سخنرانی داشته اند که هیچ کدام از آن ها لغو نشده است.

گلستان پایتخت فرهنگ و هنر کشور است

وی افزود: گلستان پایتخت فرهنگ و هنر در کشور بوده و مهد مفاخری همچون جرجانی ها، مختومقلی فراغی ها و فخرالدین اسعد گرگانی ها است.

طهماسبی ادامه داد: حضور اقوام مختلف در استان گلستان یک فرصت برای پیشرفت استان محسوب می شود و برگزاری هفت جشنواره بین المللی مختلف در حوزه فرهنگ و ورزشی موجب شادی و نشاط در استان می شود.

وی افزود: در جریان برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت گلستان را الگویی برای جهان اسلام دانستندو این وحدت با تلاش نماینده ولی فقیه در استان گلستان محقق شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار