رئیس نهضت سواد آموزی شهرستان گنبدکاووس؛

رئیس نهضت سواد آموزی شهرستان گنبدکاووس از اجرای طرحی به صورت پایلوت ویژه کشاورزان کم سواد و بی سواد در شرق استان گلستان خبر داد.

کشاورزان بی سواد با سواد می شوند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حاجی قربان شیری قابوس اذعان  کرد: در این طرح 200 نفر آموزش های خاص می بینند که از این تعداد 75 نفر سهمیه شهرستان گنبد، 75 نفر ،شهرستان مینودشت و 50 نفر نیز سهمیه گالیکش است.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام 848 نفر سواد آموز گنبدی برای اخذ معادل پایه سوم ، در سال گذشته افزود: از این تعداد 450 نفر قبول شدند که 53 درصد از کل ثبت نامی ها را شامل می شود.

شیری قابوس در بخش تحکیم نیز گفت: 300 نفر ثبت نام کرده اند که 84 درصد آنها یعنی معادل 252 نفر با موفقیت این دوره را گذرانده اند.

وی همچنین گفت: در حوزه انتقال نیز 458نفر ثبت نام کرده اند که 235 نفر آنها قبول شدند.

رئیس نهضت سوادآموزی گنبد با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در سال 96 رتبه برتر استانی را کسب کرده است گفت: سهمیه ثبت نام امسال با توجه به عملکرد سال گذشته افزایش یافته است و باید در حوزه انتقال 450 نفر و در حوزه تحکیم 430 نفر ثبت نام انجام شود.

حاجی قربان شیری قابوس همچنین گفت: از میان 150 نفر ثبت نامی در حوزه اتباع خارجی نیز در شهرستان 100 نفر قبول شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع  یک‌هزار و 866 نفر ثبت‌نام شدگان در طرح های سوادآموزی شهرستان  یک‌هزار و 84 نفر با موفقیت دوره ها را گذرانده و قبول شده اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار