مسئولی که شام شهادت را لقمه حرام می داند !!

مروری بر رفتار یکی از فرمانداران شرق گلستان نشان می دهد که این فرد به جدایی دین از سیاست معتقد است .


فرماندار سکولار در شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛در شب شهادت امام صادق علیه‌السلام ۱۷ تیر ۹۷ فرماندار ؟؟ دقایق آخر مراسم یادواره شهدا روحانی در مسجد جامع برای چند دقیقه‌ای به مراسم آمد و موقع شام بلند شد که برود .

در این لحظه رئیس اداره تبلیغات به وی گفت شام برای شام بماند که فرماندار مذکور در جواب گفت، من تا "حالا لقمه حرام" نخورده ام و رفت.

این فرماندار قبلا هم عنوان کرده بود که خیرین از روی رودروایسی پول می دهند و از ته دل راضی نیستند اما در تناقضی آشکار می گفت که خیرین باید پولهایشان را در مسائل عمرانی خرج کنند ، چطور این پول در مراسمات مذهبی مشکل دارد اما در مسائل عمرانی نه ؟

تجزیه و تحلیل رفتار این مقام مسئول و مراودات وی نشان می دهد که سکولار بودن این فرد دور از دسترس نیست چرا که وی در مراسمات مذهبی شهرستان کمتر از 5 دقیقه صرفا حضور و نشان دادن خود حضور پیدا می کند اما در جلسه با سرمایه داران ساعتها وقت خود را سپری می کند با توجیه اینکه کار عمرانی و سرمایه گذار جذب کند .

اما در اتفاق جالب دیگر شب گذشته در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهرستان ؟؟ در زمان تمرین باشگاه کونگفو توآ رئیس اداره سیاسی فرمانداری ؟؟ به باشگاه آمده بود، ورزشکاران از خراب بودن آب سرد کن برای مدت طولانی گلایه کردند.

این مسئول در جواب آنها گفت، حالا هی بگویید مرگ بر آمریکا !

این جواب بی ربط این مسئول واکنش تند برخی از ورزشکاران را به همراه داشت که این چه مسئولی است که در جمهوری اسلامی سمت دارد؟

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار