دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید گلستان:

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۱۳ عنوان برنامه با حضور سه کاروان شمس الشموس، معین الضعفا و غریب الغربا در استان اجرایی شد.

۳۱۳ برنامه با حضور کاروان زیر سایه خورشید در گلستان اجرایی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید حسام بنی فاطمه  اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید همزمان با سراسر کشور و ۲۰ کشور خارجی در گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ عنوان برنامه در قالب‌های مختلف همچون محرومیت زدایی، فرهنگی و شعار سال در استان برگزار می‌شود، افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۱۳ عنوان برنامه با حضور سه کاروان شمس الشموس، معین الضعفا و غریب الغربا در استان اجرایی شد.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان گفت: امسال جشن زیر سایه خورشید با شعار «یا علی ابن موسی الرضا هرچه دارم از تو دارم» در نقاط مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تقویت فرهنگ زیارت اهل بیت از راه دور و ایجاد شور و نشاط معنوی در سطح جامعه را از اهداف برگزاری این جشن دانست و تصریح کرد: جشن متمرکز زیر سایه خورشید در گلستان روز یکشنبه ساعت ۲۱ در محله الغدیر گرگان برگزار شد.

بنی فاطمه از پیوند یک زوج معلول در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: اجرای موسیقی زنده سریال پایتخت، مولودی خوانی، قرعه کشی برای اعزام سه نفر به کربلا معلا و هشت نفر به مشهد مقدس، اجرای طنز، پرچم گردانی و توزیع بسته‌های متبرک از برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا شد.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید با حضور در شهرستان های گرگان، مرواتپه و گمیشان در روز دوشنبه به فعالیت خود در گلستان پایان خواهند داد.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید استان گلستان خاطر نشان کرد: اختتامیه برنامه ها روز دوشنبه در گرگان برگزار خواهد شد.

گفتنی است کاروان زیر سایه خورشید از روز ۲۳ تیر ماه وارد استان گلستان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار