استاندار گلستان گفت: حمایت ویژه دولت و تکمیل طرح های در دست اقدام مسیر رسیدن استان به توسعه پایدار را هموارتر می کند.

استاندار: مسیر رسیدن گلستان به توسعه هموارتر می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدمناف هاشمی چهارشنبه در جمع مردم شهرستان بندرترکمن اظهار داشت: نگاه دولت به توسعه متوازن و حمایت بلند مدت است و همه از صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری در دستور کار قرار دارد. 
وی بیان کرد: مدیران گلستان اهتمام ویژه ای به بهره مندی از ظرفیت های منحصر به فرد استان و استفاده از توانمندی بخش های صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری برای رسیدن به توسعه پایدار و متوازن دارند. 
استاندار گلستان به کمک دولت برای رفع کمبودهای مناطق محروم و مرزی کشور از جمله در گلستان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های آب شیرین کن برای رفع دائمی مشکل کمبود آب آشامیدنی، زهکشی اراضی شوره زار برای بهبود بهره وری زمین های کشاورزی در دستور کار دولت است. 
هاشمی بیان کرد: در سفر دولت تدبیر و امید به گلستان زهکشی 280 هزار هکتار زمین های شوره زار شمال استان تصویب شده بود که در در فاز اول آن 12 هزار هکتار در شهرستان گمیشان اجرا شد و مدتی قبل هم در سفر وزیر نیرو زهکشی 12 هزار هکتار دیگر با اعتبار 790 میلیارد ریال آغاز شد. 
وی با یادآوری وحدت مثال زدنی مردم گلستان گفت: با همه سختی و چالش ها که دشمنان برای ما ایجاد کرده و می خواهند با ایجاد شکاف در بین ملت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی کم کنند، با وحدت اقوام و مذاهب گوناگون به هدفشان نخواهند رسید. 
 

انتهای پیام /ایرنا

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار