بازیکن گلستانی تیم ملی سپک تاکرا ایران:

بازیکن گلستانی تیم ملی سپک تاکرای ایران گفت: اشتباهات کادر فنی مو

اشتباه مربی مدال را از ما گرفت/ سپک تاکرا به مربی خارجی نیاز دارد

به گزارش گلستان 24 ؛  ناصر پنق با اشاره به کسب عنوان پنجم تیم ملی سپک تاکرا در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی میدان بسیار بزرگی بود و با وجود قرعه خوبی که داشتیم از کسب مدال باز ماندیم.

وی افزود: تیم‌های خارجی اردوهای هشت ماهه برای حضور در بازی‌های آسیایی پشت سر گذاشتند اما وزیر ورزش دستور دادند هیچ تیمی به اردوی خارجی نرود و ما هم در ایران تمرین کردیم.

وی ادامه داد: این در حالی بود که برخی تیم‌های ملی مانند شمشیربازی و کبدی برای حضور در بازی‌های آسیایی به اردوهای خارجی رفتند اما این اجازه به ما داده نشد.

شغل و پاداش‌ها را از دست دادیم

بازیکن گلستانی تیم ملی سپک تاکرا ایران به دلایل ناکامی در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: در اردوهای آماده سازی بیشتر روی بدنسازی کار می‌کردیم و برنامه کمتری برای تمرینات تاکتیکی و تکنیکی داشتیم.

پنق تصریح کرد: برای مسابقات چهار نفره هیچ برنامه‌ای نداشتیم در حالی که تمام تیم‌ها با برنامه در این رقابت‌ها حضور یافته بودند و نمی‌دانم به چه دلیل در این بخش به من بازی ندادند.

وی بیان کرد: در بازی‌های آسیایی به ما ثابت شد که علم و دانش مربیان داخلی در سپک تاکرا ایران جوابگو نیست و باید از مربی خارجی استفاده می‌کردیم زیرا اشتباهات تاکتیکی زیاد و همچنین اشتباه در ترکیب موجب شد تا حتی مدال برنز را هم از دست بدهیم.

پنق خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصتی بود تا شرایط زندگی‌مان مساعد شود اما با از دست دادن مدال، شغل و پاداش‌ها را هم از دست دادیم.

وی یادآور شد: من ۲۶ ساله هستم و مشخص نیست چهار سال آینده چه اتفاقاتی رخ دهد، در حال حاضر از نظر روحی شرایط خوبی ندارم و از دست دادن مدال ضربه بزرگی به من زد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار