رئیس جهادکشاورزی گنبدکاووس با اشاره به پلاک‌گذاری ۳۰ دستگاه تراکتور از ابتدای امسال تاکنون گفت: بیش از یکهزار و ۱۰۰ دستگاه تراکتور در گنبدکاووس پلاک‌گذاری شده است.

 پلاک‌گذاری بیش از ۱۱۰۰ دستگاه تراکتور در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛ غلامعلی نورا ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی از سال 94 تا کنون اظهارداشت: طرح پلاک‌گذاری تراکتور و کمباین از سال 94 با همکاری پلیس راهور آغاز شده و تا سال 96 از یک‌هزار و 550 تراکتور که برای آنها پرونده تشکیل شد، تعداد یک‌هزار و 100 دستگاه پلاک‌گذاری شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرط پلیس راهور مبنی بر بیمه کردن کمباین و تراکتور به بیمه شخص ثالث و شماره‌کوبی لیزری به جای دستی، مشارکت در اجرای طرح کاهش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی گنبدکاووس گفت: امسال از 200 مورد بازدید صورت گرفته، تعداد 30 پرونده برای پلاک‌گذاری تراکتور تشکیل شده که از این تعداد تنها 10 دستگاه تراکتور پلاک‌گذاری شده‌اند که بیشتر آنها به دلیل خارج کردن ادوات خود از پارکینیگ نیروی انتظامی بوده است.

فرهاد بدیعی، رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: در 90 روز گذشته تعداد 15 قلم دارو قاچاق خارجی به ارزش 50 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی اظهارداشت: در همین مدت 22 نوع قلم کالا شامل موادغذایی و آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی یک میلیون تومان کشف شده است.

بدیعی افزود: 14 مورد معدومی مواد غیرمجاز یا قاچاق و مقادیر زیادی توزیع خارج شبکه‌ای دارو در این مدت از سطح شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: در خصوص قاچاق کالا و ارز در حوزه بهداشت و درمان 6 فقره پرونده به مراجع قضایی معرفی شد که از این تعداد 5 مورد در ارتباط با موادغذایی، آرایشی و بهداشتی بوده و یک مورد نیز مربوط به اقلام کشف شده دارویی از عطاری‌ها است.

بدیعی یادآور شد: کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری در خصوص کالاهای قاچاق و آشنایی اصناف مختلف به این کالاها برگزار شده است که 188 نفر از این افراد درآن شرکت کردند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار