گنبد:

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: از ۷ تا ۱۳ آبان ماه هفته بسیج دانش‌آموزی است و در این هفته ۳۰ برنامه توسط حوزه‌های مقاومت دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

۳۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ سید علی حسینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس و حوزه‌های مقاومت دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات لیگ فوتسال، دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموزی،نشست‌های بصیرتی،  زنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی از جمله برنامه‌های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس بیان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های امسال 13 آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امید داریم در کنار دانش‌آموزان شاهد حضور پرشور دانشجویان، مدیران دستگاه اجرایی و مردم باشیم و روسای ادارات  کارکنان خود را برای حضور در این مراسم آماده کنند.

حسینی گفت: برنامه‌هایی مانند برگزاری شب شعر، عصر خاطره و مسابقات ورزشی قبل از 13 آبان در تبیین این روز به دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار