معاون عمرانی وزیر کشور:

معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر این که برنامه محوری کلید توسعه گلستان است، گفت: با هم افزایی دستگاه های اجرایی می توانیم شاهد استان و گرگان متفاوت باشیم.

برنامه محوری کلید توسعه گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی جمالی نژاد صبح پنج شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح روگذر محور افسران- بزرگراه شهید کلانتری اظهار کرد: برنامه محوری کلید توسعه استان گلستان است و هم اکنون شاهد اجرای پروژه های بزرگی در این استان هستیم.

وی افزود: اجرای پروژه های بزرگ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان گویای این مطلب است که مدیریت شهری گرگان برنامه محور حرکت می کند.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: در سال های گذشته برنامه پنج ساله توسعه گرگان تدوین شده و هم اکنون مدیریت شهری بر اساس آن برنامه و مطابق با موقعیت مرکز استان در حال اجرای پروژه های موثر و تاثیرگذار در روند توسعه استان است.

وی از اجرای نخستین پارک پسماند کشور در استان گلستان به عنوان کار ارزشمند نام برد و گفت: این پروژه حاصل هم افزایی دستگاه های اجرایی در استان بوده است.

جمالی نژاد با تاکید بر این که توسعه استان با برنامه محوری رقم می خورد، بیان کرد: با هم‌افزایی دستگاه اجرایی می توانیم شاهد یک استان و گرگان متفاوت باشیم.

لازم به ذکر است؛ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح روگذر محور افسران- بزرگراه شهید کلانتری به طول ۲۴۲ متر که صبح پنج شنبه با حضور جمالی نژاد آغاز شده با مخالفت های زیادی در استان روبروست اما در شورای حمل و نقل کشور به تصویب رسیده و جزو پروژه های اولویت دار شورای ترافیک است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار