گنبد:

نمایشگاه کتاب گنبدکاووس امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیران و مسئولان اجرایی در سالن نمایشگاه دانشگاه فرهنگیان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب گنبدکاووس با ۲۰۰۰ عنوان کتاب افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود بذرافشان رئیس دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 2 هزار عنوان با 10 هزار جلد کتاب از امروز تا پایان آذر ماه باز است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: انواع کتاب‌های رمان، تاریخی، مذهبی، روانشناسی، علمی، پزشکی، کودکان با همکاری انتشارات بهنود تهران در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس بیان داشت: امروز به مناسبت روز 13 آبان تمام محصولات این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف عرضه خواهد شد و میانگین تخفیف کتب  بین 30 تا 50 درصد در مدت بازگشایی این نمایشگاه است.

بذرافشان ادامه داد: در کنار کتاب‌های مختلف، لوازم التحریر،  کیف و دیگر مایحتاج دانش‌آموزان برای تحصیل با تخفیف بین 10 تا 20 درصد در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس گفت: این نمایشگاه همه روزه حتی در ایام تعطیل از 8 صبح تا 10 شب، واقع در خیابان امام خمینی(ره) جنوبی، جنب دانشگاه فرهنگیان دایر است.

بذرافشان اظهار کرد: با توجه به توسعه فضاهای مجازی و کاهش فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه جوانان, این نمایشگاه را با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و سهل و آسان قرار دادن کتاب در اختیار مردم, همچنین تخفیف ویژه برای تسهیل در خرید کتاب برای خانواده ها برگزار کردیم.

وی افزود: سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی و همچنین انگیزه خانواده برای خرید کتاب به علت بالا بودن قیمت کتاب به شدت کاهش یافته و قصد داریم تا با راهکارهای مناسب, سرانه مطالعه و خرید کتاب را به عنوان یک ضرورت در سبد خانواده افزایش و ترویج دهد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار