دبیر شورای فرهنگ عمومی استان:

دبیر شورای فرهنگ عمومی گلستان گفت: پیگیری نامگذاری استان به پایتخت فرهنگی اقوام در شورای فرهنگ عمومی هستیم.

گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی اقوام نامگذاری می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری، پیش از ظهر امروز(دوشنبه ۱۴ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز ۱۴ آبان در تقویم به نام روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده و فرهنگ عمومی تشکیلاتی در سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی دارد.

وی تصریح کرد: رئیس شورای فرهنگ عمومی در استان برعهده نماینده ولی فقیه در استان است و دبیری آن برعهده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و به شکل ماهانه جلساتی در استان برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گلستان با بیان اینکه باید در شورای فرهنگ عمومی استان تحول اساسی به وجود بیاید و شورا می‌تواند طرح و برنامه‌های خوبی در استان داشته باشد، افزود: پیگیر نامگذاری استان به پایتخت فرهنگی اقوام در شورای فرهنگ عمومی هستیم.

کشمیری یادآور شد: نخستین گردهمایی شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان در ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود و در این جلسه ارائه طرح توانمندسازی شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: حتما رسانه‌ها در جلسات حضور داشته باشند و رسانه‌ها یکی از بهترین بازوان ارشاد در شورای فرهنگ عمومی هستند.

کشمیری افزود: در صدد هستیم شش کارگروه در شورای فرهنگ عمومی استان فعال کنیم که شامل؛ کارگروه‌های شعار سال، پژوهشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی، علمی و مشورتی می‌شود.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار