فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت ماهی از یک مزرعه پرورش ماهی در منطقه نمک شور حومه روستای 'تنگلی' بخش داشلی برون گنبدکاووس کرده بود، خبر داد.

 سارق ماهی در منطقه مرزی گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ محمدرضا سراوانی گفت : این سارق 38 ساله که از اهالی روستای تنگلی است، ظهر دیروز هنگامی که نگهبان برای مدتی کوتاه محل خدمت را ترک می کند، اقدام به صید ماهی با استفاده از یک تور ماهیگیری به مقدار 60 کیلوگرم از گونه گرمابیان و سرقت آن کرده بود.

سرهنگ سراوانی اضافه کرد: پس از گزارش سرقت ماهی توسط نگهبان و مالک مزرعه پرورش ماهی، موضوع توسط ماموران پاسگاه پل مورد بررسی فنی قرار گرفته و متهم را در حالی که ماهی ها را در کیسه ای ریخته و حمل می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی ماموران به بزه خود اعتراف کرد و پس از تحویل ماهی ها به مالک، متهم نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

 

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار