سرپرست فرمانداری گرگان در گفتگو با خبرگزاری مهر:

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: تنها مرجع رسمی پیگیری صدور حکم فرماندار شخص استاندار گلستان است.

تنها مرجع رسمی پیگیری صدور حکم فرماندار شخص استاندار گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ ۶ ماه از انتخاب ابوالقاسم صفوی برای سمت فرمانداری گرگان می گذرد و هنوز حکم وی صادر نشده است؛ در همین زمینه با وی گفتگو کردیم، ابوالقاسم صفوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده صدور حکم در مراحل نهایی است و به زودی نتیجه قطعی آن اعلام می شود.

وی درباره این که افرادی در فضای مجازی عنوان می کنند که پیگیر صدور حکم فرماندار گرگان هستند، گفت: این موضوع صحت ندارد و بیشتر جوسازی رسانه ای است زیرا فرماندار از طریق استاندار به وزارت کشور معرفی می شود و تنها مرجع رسمی که می تواند پیگیر این موضوع شود شخص استاندار است.

صفوی با بیان این که استاندار گلستان پیگیر صدور حکم نهایی بنده است و فرد دیگری در این موضوع دخالت ندارد، افزود: از رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی می خواهیم فرایند اداری این موضوع را از طریق مسئولان مربوطه حوزه و منابع خبری رسمی پیگیری کنند و منابع خبری خود را چهره های غیر مرتبط یا شبکه های مجازی غیر رسمی قرار ندهند.

سرپرست فرمانداری گرگان از ادامه روند پیگیری و برنامه ریزی برای توسعه گرگان خبرداد و اظهار کرد: از ابتدای حضورم مبنا را تلاش برای برنامه ریزی و توسعه گرگان قرار دادم و تاکنون هم جلسات مختلفی برای جذب سرمایه گذار برگزار کرده ایم.

وی با بیان این که صادر نشدن صدور حکم نهایی طی ۶ ماه گذشته تاثیری در فرآیند مدیریتی وی نداشته خاطرنشان کرد: بنده به هیچ عنوان منتظر حکم نماندم و برنامه های توسعه ای گرگان را از روز اول شروع کردم.

صفوی تأکید کرد: در حوزه گیاهان دارویی بیش از ۶۰۰ هکتار به عنوان پایلوت در زمین های روستاهای جنوبی شهرستان کشت صورت گرفته است و هدف از آن هم جهت تقویت اقتصاد روستاییان و کاهش آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار