در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات بسیار خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان­سوز اظهار کرد: کشفیات استان در حوزه مواد مخدر در سال جاری ۱۵۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۵۷ درصدی کشفیات استان در حوزه مواد مخدر

به گزارش گلستان ۲۴؛ استاندار گلستان با اشاره به اقدامات بسیار خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان­سوز اظهار کرد: "کشفیات استان در حوزه مواد مخدر در سال جاری ۱۵۷ درصد رشد داشته است".

سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۸ آبان در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر مبادی ورودی استان، شش نقطه حساس را تعیین کردیم.

وی افزود: از این شش نقطه حساس، سه نقطه تنگراه، تیل آباد و جاده رامیان به شاهرود را در اولویت اول قرار دادیم تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایجاد پاسگاه در آن اقدام شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال، استان گلستان محلی ناامن برای ورود، مصرف و قاچاق مواد مخدر خواهد شد.

هاشمی گفت: علی رغم اقدامات خوبی که در حوزه مقابله انجام شده، در حوزه مشارکت و اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر باید اقدامات بیشتر و تاثیرگذارتری انجام شود که در همین راستا صداوسیما مکلف شد با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی نسبت به تهیه چند فیلم کوتاه، تیزر و ... اقدام نماید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات و تلاش همه مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شاهد کاهش شیوع مواد مخدر در استان باشیم.

گفتنی است در این جلسه پس از بررسی مصوبات جلسات قبل، صدا و سیمای مرکز استان و رییس کمیته مقابله شورا، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

1542618450_dsc_6490

1542618527_dsc_6495

انتهای پیام/ استانداری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار