مدیرکل انتشارات و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مدیرکل انتشارات و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برگزاری جشنواره ملی انتخاب نویسندگان برتر در حوزه ادبیات پایداری در سال آینده خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی انتخاب نویسندگان برتر در حوزه ادبیات پایداری در سال جاری

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحیم نریمانی، امروز در جمع نخبگان و نویسندگان استان گلستان گفت: وظیفه این حوزه حمایت همه جانبه از شما نخبگان و نویسندگان استان است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید می‌تواند در ارتباطات و تعاملات نقش آفرینی داشته باشد، افزود: باید از ظرفیت متخصصان در این حوزه استفاده شود.

مدیرکل انتشارات و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر سرمایه بی بدیلی هستند که در دستاوردهای نظام نقش داشته‌اند و باید از ایده‌ها و طرح‌هایی که در این حوزه ارائه می دهند استفاده شود.

وی با بیان اینکه موضوع نویسندگان و ناشران دفاع مقدس یکی از خدمات تخصصی بنیاد شهید است، ادامه داد: جشنواره انتخاب نویسندگان برتر ادبیات پایداری امسال در تهران برگزار شد و سال آینده نیز در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل انتشارات و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهارداشت: این جشنواره با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی از نویسندگان ادبیات پایداری در کشور برگزار می شود.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار