دبیر جشنواره بانوی شایسته گلستان خبر داد:

دبیر جشنواره بانوی شایسته گلستان گفت: مراسم رونمایی از تندیس و دیپلم افتخار جشنواره بانوی شایسته در روز(پنجشنبه ۲۲ آذر) در ساعت ۹.۳۰ صبح در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می‎شود.

تندیس و دیپلم افتخار جشنواره بانوی شایسته رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ جواد میرزایی، امروز در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان به برگزاری این جشنواره  اشاره کرد و اظهار کرد: این جشنواره باهدف حمایت از بانوان استان گلستان برگزار شده و در این جشنواره بانوان فعال در جامعه در استان گلستان که کمتر دیده نشدند شناسایی و به‌ عنوان حامی از آنها تقدیر می‎شوند.

دبیر جشنواره بانوی شایسته گلستا تصریح کرد: این جشنواره با حمایت بخش خصوصی و سازمان مردم‌نهاد پای‌کار آمده و در سه رتبه‌بندی بانو تقسیم‌بندی و از آنها قدردانی می‎شود که این رتبه‎بندی شامل اهدای تندیس بانوی الماس، تندیس بانوی زمرد و تندیس بانوی یاقوت است.

وی بابیان اینکه موسسه مدیران برتر یکی از حامیان این جشنواره است، افزود: این موسسه به‌عنوان یک موسسه کسب‌ و کار حامی این بانوان است و حمایت مادی و معنوی را از این بانوان برگزیده انجام می‎دهند و مباحث مشاور راهبردی را خواهد داشت.

میرزایی تاکید کرد: بعد از جشنواره گروهی به نام سفیران شایسته تشکیل می‎شود که جلساتی را خواهد داشت و این خانم‎ها بر اساس تخصصی که دارند در این گروه‎ها تقسیم‌بندی می‎شوند.

وی گفت: مراسم رونمایی از تندیس و دیپلم افتخار جشنواره بانوی شایسته در روز (پنجشنبه ۲۲ آذر) در ساعت ۹.۳۰ صبح در محل اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می‎شود و شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.

دبیر جشنواره بانوی شایسته تاکید کرد: تاکنون ۸۳۰ نفر از بانوان در این جشنواره نام‎نویسی کردند و این نام‎نویسی تا پایان دی‌ماه ادامه دارد و ۲۵۰ نفر به‌عنوان منتخب در این جشنواره پس از بررسی رزومه معرفی می‎شوند.

میرزایی افزود: بانوان گلستانی می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۵ به سامانه ۵۰۰۰۵۴۱۱۱۳۶۹ و یا به سایت بانوی شایسته مراجعه کنند، همچنین دفتر ما در عدالت ۲۲ برج مروارید طبقه سه واحد شش پذیرای بانوان متقاضی در این جشنواره است.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار