مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به اینکه این شهرستان رتبه برتر کشوری را در حوزه پژوهش کسب کرده، دبیرخانه قطب کشوری علوم انسانی در این شهرستان دایر شده است.

 قطب کشوری علوم انسانی در شهرستان آزادشهر راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان 24 ؛قربانعلی بذرافشان ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش اظهارداشت: در دهه فجر امسال 2 مدرسه 12 و 6 کلاسه در آزادشهر با اعتبار مجموع بیش از 3 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: مدرسه 12 کلاسه شهر آزادشهر واقع در جنب دانشگاه آزاد دارای 19 اتاق و به صورت 12 کلاسه است و تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. امید داریم تا ایام دهه فجر تجهیز و به بهره برداری برسد. اعتبار این مدرسه از آغاز عملیات اجرایی تا تجهیز و تکمیل آن بیش از 2 میلیارد تومان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش بیان داشت: امسال 8 جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده و در این جلسات ساخت آموزشگاه 3 کلاسه در روستای وطن با همکاری خیر مدرسه‌ساز، کسب مجوز تاسیس هنرستان کشاورزی دخترانه زیتون و دیگر موضوعات به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدرسه روستای وطن در حال ساخت است و بسیج سازندگی شهرستان نیز یک مدرسه 2 کلاسه را در روستای نرگس‌چال در حال ساخت دارد. دانش آموزان این مدرسه در کانکس تحصیل می‌کنند.

بذرافشان گفت: در مجموع بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان عاید آموزش و پرورش شهرستان شده که از این مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان در اختیار اداره کل نوسازی برای تجهیز و نوسازی است، مبلغ 250 میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی و سرمایشی، بخشی از این اعتبار کمک‌های مردمی و خاص و هزینه فوق برنامه مدارس است که در خود مدارس هزینه می‌شود و از مجموع این اعتبارات تنها 14 میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای زنگ شورای آموزش و پرورش در مدارس، برگزاری همایش شهرستانی هفته شورای آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه متمرکز معرفی دستاوردهای این شورا از جمله برنامه‌های این هفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان رتبه برتر کشوری را در حوزه پژوهش کسب کرده، دبیرخانه قطب کشوری علوم انسانی در این شهرستان دایر شده است.

وی گفت: این دبیرخانه در انتشار فعالیت‌های پژوهشی دانش آموزان و تربیت دانش‌آموز با محوریت فعالیت‌های پژوهشی بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار