معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری مراسم مهمانی لاله ها ویژه شهدای اهل سنت استان گلستان در روز 18 بهمن امسال در روستای 'آق قایه' این شهرستان خبر داد.

 گنبد میزبان مهمانی لاله ها ویژه شهدای اهل سنت گلستان است

به گزارش گلستان 24 ؛ فرهاد شیبک روز دوشنبه در آخرین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر گنبدکاووس گفت: این برنامه فرهنگی و معنوی هرسال از سوی ستاد مرکزی دهه فجر کشور به عنوان برنامه شاخص در یک استان اهل سنت نشین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امسال گلستان میزبان این برنامه است که شهرستان گنبدکاووس به عنوان برگزار کننده مهمانی لاله ها در گلزار 40 شهید اهل سنت واقع در آرامستان روستای آق قایه خواهد بود.

شیبک با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه این برنامه، گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهیدان است و بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده معظم آنان وظیفه همه آحاد و گروه های جامعه می باشد.

وی با گرامیداشت در پیش بودن ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ستاد دهه فجر گنبدکاووس و کمیته های آن با همکاری ادارات و نهادها تعداد 435 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدوین کرده که 40 برنامه آن شاخص است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با ابراز گله مندی از برخی ادارات و نهادها در اعلام نکردن برنامه های دهه مبارک فجر ادامه داد: ضعیف بودن در اطلاع رسانی و بیان خدمات انجام شده، به دشمن برای استفاده از این نقطه ضعف برای تبلیغات خلاف واقع و هدفمند کمک می کند.

شیبک گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال عمر با عزت و با برکت خود دستاوردهای زیادی داشته و خدمات بی شماری نیز برای مردم دراقصی نقاط کشور و این شهرستان انجام داده است که باید این دستاوردها و خدمات را اطلاع رسانی نماییم.

شیبک همچنین گفت: در ایام دهه فجر امسال 402 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری افزون بر 11 هزار و 700 میلیارد ریال در گنبدکاووس به بهره داری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که از نظر اعتبار هزینه ای، حدود 13 برابر دهه فجر سال قبل است.

وی از همه ادارات و نهادهای گنبدکاووس درخواست کرد: در ایام باقی مانده تا دهه مبارک فجر نسبت به فضاسازی معابری شهری و روستاها اقدام نمایند تا ایام پیروزی چهل سالگی انقلاب امسال متفاوت تر از سال های قبل باشد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه بااشاره به تدوین 435 برنامه در کمیته های ستاد دهه فجر امسال، اظهار داشت: 140 برنامه در جدول ستاد دهه فجر درج می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی گفت: امسال برنامه های دهه فجر پیروزی انقلاب بایستی پرشورتر و گسترده تر از سال های قبل و باحضور توام مدیران و مردم برگزار شود تا چشم دشمنان که می خواستند مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار نکنند، کور شود.

وی افزود: علاوه برحضور در برنامه های دهه فجر، حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز ازسوی گروه های مختلف مردم بایستی پرشور تر از سال های قبل باشد.

حجت الاسلام فتحی اضافه کرد: امسال برنامه نورافشانی ویژه 22 بهمن که درسال های قبل، شب 22 بهمن انجام می شد، غروب روز 22 بهمن برگزار می شود.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام / ایرنا

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار