مدیرکل پست استان گلستان گفت: ۴۰۰ روستا از هزار روستای گلستان از خدمات دفاتر آی سی تی بهره مند هستند.

۴۰۰ روستای گلستان از وجود دفاتر آی سی تی برخوردار هستند

به گزارش گلستان 24 ؛مهرداد جلالی، عصر چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم‎نامه سه‎جانبه‎ بین اداره‎کل اوقاف و امور خیریه گلستان، اداره پست استان و فناوری و ارتباطات گلستان با موضوع واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان و آی‌ سی ‌تی روستایی از فعالیت دفاتر آی سی تی در ۴۰۰ روستای گلستان خبر داد و اظهار کرد: اداره‎ کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به‎ عنوان دبیرخانه دولت الکترونیک موظف به پیگیری برون‎ سپاری خدمات دستگاه‎های اجرایی و الکترونیکی کردن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر آی‌ سی ‌تی روستایی از سال ۸۴ در گلستان فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: این کار به صورت پایلوت در استان انجام شد و به همین دلیل توانستیم جایزه بین المللی یونسکو را دریافت کنیم.

مدیرکل پست استان گلستان گفت: با راه اندازی دفاتر آی سی تی در روستاها توانستیم دریافت خدمات از شهرها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه خدمات احصاء شده برای کل دستگاه‎های اجرایی هزار و ۳۰۰ مورد است، یادآور شد: خدماتی که به دفاتر آی ‌سی ‌تی واگذار شده ۳۵ مورد و در برخی روستاها کمتر هم است.

جلالی با اشاره به اینکه اداره‎ کل اوقاف و امور خیریه گلستان در جهت استفاده از این ظرفیت پیشگام شده است، اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم ‎نامه برون‎ سپاری خدمات اداره کل اوقاف به دفاتر آی ‌سی ‌تی روستایی اتفاق می‎ افتد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار