یادواره شهدای تروریستی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان برگزار شد.

 یادواره شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛حجت الاسلام حسین رضایی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران عصر امروز در مراسم گرامیداشت به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی پاسداران از مدافع مرزهای ایران ضمن محکوم کردن این جنایت ضدبشری و تسلیت به خانواده‌های شهدا اظهارداشت: تروریست زائیده‌ عدم فهم سیاست‌مداران آمریکا از حکومت‌داری است که برای رسیدن به منافع کثیف فرد با تطمیع و ایجاد گروه‌های شورشی اقدام به کشتار جوانان و نخبگان جوامع و ایران می‌کنند.

وی تصریح کرد: تروریسم یک سازمان بی‌ثبات و فاقد تفکر دینی است که در لواح استفاده ابزاری از ایدئولوژی، چهره اسلام را خراب می‌کند، و اثره اسلام‌هراسی را با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های در اختیار خود ترویج می‌دهند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: آمریکا با ناامیدی از تسلط و نفوذ در ایران برابر جهان ضعف درون ساختاری خود در پی بی‌ثبات کردن منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام رضایی گفت: آمریکا با حمایت از تروریست و تناقض فاحش در عمل و گفتار نظم جهان را در نقاط مختلف بهم ریخته و جوامع را به چالش کشیده و این راه را قطعا ادامه می‌دهد.

وی اظهارکرد: ما باید با هوشیاری و بصیرت آگاهانه تحرکات دشمنان را رصد کنیم و هرگز اجازه گستاخی به دشمنان را ندهیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار