فرماندار گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس برای ایجاد مرکز پشتیبانی امداد و نجات شرق استان آمادگی لازم را دارد.

آمادگی گنبدکاووس برای ایجاد مرکز پشتیبانی امداد و نجات شرق گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمراستان گلستان با حضور اعضای هیئت مدیره استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، خیّرین داوطلب شرق استان شامگاه یکشنبه در گنبدکاووس برگزارشد.

عبدالغدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه گفت: جایگاه خیرین هلال احمر در کمک و خدمت رسانی به مردم، جایگاه تاثیرگذاری است، جمعیت هلال احمر استان به خوبی توانسته از ظرفیت خیّرین داوطلب در سراسر استان در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: فعالیت های حوزه خیّرین هلال احمر گنبدکاووس با مشارکت خیّرین داوطلب و ظرفیتهای ایجاد شده در بستر فعالیت های داوطلبی اجتماع محور قابل تقدیر وارزشمند است.

کریمی اذعان داشت: فرمانداری گنبدکاووس به عنوان مرکزیت شرق استان آمادگی همه جانبه خود را در راستای ایجاد مرکز پشتیبانی اعلام می کند.

وی تاکید کرد: ما برای ایجاد این مرکز و فراهم سازی بستر مناسب آماگی لازم را داریم.

حجت السلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم اظهار کرد: بالاترین کلام در باب اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر کلام خداوند است که نجات یک نفر و یا یک نفس را نجات تمام انسان ها بیان می کند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: خداوند اقدامات ارزشمند خیّرین و نیکوکاران را در قرآن از برترین اعمال بندگان صالح خویش می داند.

حجت السلام ترابی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت نگاه خوب اقشار مختلف مردم به مجموعه جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آنچه که در جمعیت هلال احمر به چشم می خورد حضور اقشار مختلف به عنوان داوطلبان در سنین مختلف در حوزه های کاری مشخص به منظور اشاعه نوع دوستی و مهربانی است که نمونه کاملی از این اقدامات را در هلال احمر شاهد هستیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار