رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان با اشاره به تصویب ۶۰ میلیاردتومان برای ایمن‌سازی دوربرگردان‌های استان گفت: در سفر اخیر دولت به استان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گرگان مصوب و ابلاغ شد که تا دو سال آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

 دوربرگردان‌های حادثه‌خیز گلستان با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ایمن‌سازی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛محمدولی روزبهان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ مصوبه‌های سفر دی‌ماه امسال هیئت دولت به استان گلستان اظهارداشت: در این سفر یکهزار و 682 میلیارد تومان اعتبار برای 69 پروژه به تصویب رسید که به استان ابلاغ شده است.

وی گفت: افزون براین مبلغ 400 میلیارد تومان دیگر نیز برای ساخت نیروگاه اترک، انجام زهکشی و شبکه‌های نوین آبیاری و غیره در دو سال آینده از محل منابع عمومی دولت به گلستان اختصاص داده خواهدشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به امضای 20 میلیارد تومان تفاهم‌نامه برای توسعه گلستان در سفر هیئت دولت اشاره و بیان کرد: نهادهای عمومی غیردولتی مانند بنیاد برکت، بنیادمستضعفان و صندوق توسعه ملی از جمله طرف‌های این تفاهم‌نامه‌ها هستند. در یک مورد از این تفاهم‌نامه‌ها یکهزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه به امضا رسید که 750 میلیارد تومان آن از سوی بنیادمستضعفان انجام می‌شود.

وی با اشاره به سهم‌بری بخش‌های مختلف از مصوبه‌های سفر هیئت دولت به استان گفت: در این سفر ده پروژه ورزشی با 131 میلیاردتومان، هشت پروژه در بخش آموزش و پرورش با 135 میلیارد تومان، ده پروژه در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری با 152 میلیارد تومان اعتبار، حمل و نقل با 239 میلیاردتومان، کشاورزی 9 پروژه با 177 میلیاردتومان، منابع آب پنج پروژه با 210 میلیارد تومان، چهار پروژه در بخش انرژی با 123 میلیاردتومان، یک پروژه بازرگانی (خرید ایکس‌ری) 30 میلیاردتومان، یک پروژه در بخش پزشکی قانونی با دو و نیم میلیاردتومان و یک پروژه در بخش رفاه اجتماعی با ده میلیاردتومان به تصویب رسید.

روزبهان اضافه کرد: باتوجه به وجود نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها برای ایمن‌سازی دوربرگردان‌های استان نیز 60 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار برای کمربندی گرگان در قالب پروژه‌های بخش حمل و نقل به تصویب رسیده است، اظهارداشت: از اعتبارات این بخش 50 میلیارد تومان برای کمربندی گرگان مصوب شد که با تخصیص اعتبار، این پروژه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار